دوره های تخصصی آموزش آنلاین برای مخاطبان سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار می شود

تهران (پانا) - زینب پاپی مدیرکل پژوهش کتابداری و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از تدوین نیازسنجی آموزشی برای دانشجویان،‌ پژوهشگران و فرهیختگان با رویکردی نو در این سازمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دوره های تخصصی آموزش آنلاین برای مخاطبان سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، زینب پاپی با اعلام این خبر، در توضیح تدوین این نیازسنجی آموزشی گفت: در تقویم آموزشی سال 99 با بهره­ گیری از نیازسنجی دقیق و علمی، با استفاده از استانداردها، بررسی پایگاه های مختلف در حوزه کتابداری، آرشیو و حوزه ­های عمومی، دستورالعمل­های موجود و استفاده از منابع مختلف، با احصاء نظر خبرگان و کارشناسان تدوین و نهایی شده است.

مدیر کل پژوهش کتابداری و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تصریح کرد: آموزش­ گیرندگان خارج از سازمان هم در برنامه های آموزشی اداره کل پژوهش کتابداری و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی قرار گرفته شده است. به این ترتیب که برای مخاطبان بیرونی ضمن تعریف دوره ­های جدید و دوره­ های تخصصی آزاد، سعی شده امسال دوره ­های غیرحضوری را پررنگتر نشان دهیم و دوره ­های ال ام اس (LMS) (سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی) را با رویکرد جدید و به صورت آنلاین برای مخاطبان ارائه کنیم.

پاپی در پایان صحبت های خود با اشاره به آموزش های سال جاری گفت: 2 نوع آموزش به مجموع آموزش های این اداره کل افزوده شده است که می توان از دوره ­های کانون ارزیابی و دوره ­های تخصصی آزاد نام برد. همچنین دوره های تخصصی آزاد نیز به منظور روزآمدی دانش و مهارت حرفه‌ای پژوهشگران طراحی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار