رییس سازمان دانش آموزی استان همدان خبر داد:

کسب رتبه ممتاز کشوری توسط سازمان دانش آموزی استان همدان دربرگزاری مانورسراسری زلزله

همدان (پانا) - رضا میرزایی رییس سازمان دانش‌آموزی همدان اعلام کردسازمان دانش آموزی استان در سال 98 موفق به کسب رتبه ممتاز کشوری شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه ممتاز کشوری توسط سازمان دانش آموزی استان همدان دربرگزاری مانورسراسری زلزله

میرزایی در گفتگو با پانا گفت: بر اساس نامه شماره 29528 از سوی سازمان مدیریت بحران کشور در اجرای موفق بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس با شعار، مدرسه ایمن - جامعه تاب آور، سازمان دانش آموز استان همدان با توجه به بهترین عملکرد حائز اخذ امتیاز ممتاز شد.

میرزایی افزود: با توجه به برگزاری مانور در 8 آذر، با هماهنگی های انجام شده سازمان دانش آموزی با اداره کل مدیریت بحران استانداری همدان، فرمانداری، شهرداری، صدا و سیما، فوریت‌های پزشکی، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی به مدت حدود دو ماه در مدارس به دانش آموزان، آموزش‌های تخصصی در موضوع پناه گیری امن و خروج مطمئن در هنگام وقوع زلزله ارائه شد.

همچنین همزمان به کادر آموزشی مدارس و خانواده های آنها و مردم محله های اطراف مدارس آموزش‌های تخصصی ارائه شد.

میرزایی ضمن تقدیر از مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان همدان که در این خصوص تلاش بسیاری داشتند، گفت: هدف ما آموزش واقعی به جامعه هدف بود و از انجام کارهای صوری پرهیز شد. در این دو ماه بیش از بیست جلسه هماهنگی با ارگان های ذیربط برگزار شد و در روز مانور، دانش آموزان، معلمان، خانواده های دانش آموزان و مردم محله در مدرسه نمادین فروغ حاضر شده و با حضور مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان، مدیرکل محترم مدیریت بحران و همه مسئولین ذیربط، مانور با موفقیت برگزار شد.

این مانور همزمان در کل استان ضمن هماهنگی‌های قبلی با فرمانداری ها و اداره آموزش و پرورش و مدارس با موفقیت برگزار شد.

شایان ذکر است که سال 97 هم سازمان دانش آموزی استان همدان موفق به کسب رتبه ممتاز کشوری شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار