فرمانده نیروی انتظامی شیروان:

اعتماد مردم، ما را برای ادامه خدمت پر انگیزه تر می کند

شیروان(پانا)- سرهنگ مسعود وحیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان شیروان با تبریک دهه کرامت گفت اعتماد مردم، ما را برای ادامه خدمت پر انگیزه تر می کند.

کد مطلب: ۱۰۹۳۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اعتماد مردم، ما را برای ادامه خدمت پر انگیزه تر می کند

وی با ارائه گزارش مختصری از فعالیت های انجام گرفته در سه ماهه اول سال جاری افزود: کارکنان نیروی انتظامی شهرستان در حوزه های سلامت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و...تمام تلاش خود را انجام دادند تا شرایط به گونه ای پیش برود که مردم از احساس امنیت خوبی برخوردار باشند و همچنین در بخش هایی از جامعه که از ویروس کرونا آسیب دیده بودند تلاش شد تا با کمک خیرین عزیز و با مسئولیت امام جمعه محترم و همت نیروی های مقاومت و اصحاب رسانه، قسمتی از آلام و دردهای مردم در حوزه معیشت حل شود.

فرمانده نیروی انتظامی شیروان با اشاره به راه اندازی گشت های رضویون اظهار کرد: به جهت حضور عوامل پلیس و مشارکت بسیار خوب حوزه بسیج با راه اندازی گشت های رضویون، آمار جرائم مهم و خشن کماکان مثل سنوات گذشته همچنان صفر بوده است.

وحیدی با بیان اینکه ممنون حمایت های مردم هستیم و هر کجا که با مردم رو راست بوده و خواهش کرده ایم همه پای کار آمده اند گفت: با بررسی شاخص ها در تماس های مردمی و حمایت از نیروی های انتظامی در مأموریت ها، نشان از بیشتر شدن اعتماد مردم به نیروی پلیس شده است.

وی در ادامه خواستار بررسی خودرو از نظر فنی و عدم خلافی قبل از عزیمت به سفر شد تا در هنگام سفر به مشکل برنخورند افزود: از همه شهروندان محترم درخواست داریم با استفاده از سیستم های اعلام خطر و دوربین های مدار بسته و محکم کردن در و پنجره ها در جهت کاهش و جلوگیری از سرقت اقدام کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شیروان در حوزه امنیت اخلاقی نیز اظهار کرد: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی تلاش کنیم تا به کمک خواهران و برادران دینی تکلیف واجب امر به معروف و نهی از منکر فراموش شده در جامعه احیاء شود، چرا که در جهت کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت.

وحیدی در پایان با بیان اینکه دست بوس مردم شریف و نجیب شیروان هستم و بر خود می بالم و غبطه می خورم که چرا بیشتر از این برای مردم کار نکرده ام افزود: از همه همشهریان عزیز درخواست می شود تا در جهت امدادخواهی، انعکاس اخبار، اعلام انتقاد و شکایت و ... با شماره تلفن 110 با نیروی انتظامی ارتباط بگیرند.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار