تولد ۱۱ رأس قوچ و بز در پارک طبیعت و حیات وحش عینالی

تبریز(پانا) - مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز اعلام کرد با تلاش و مراقبت شبانه روزی کارکنان عینالی و تیمار روزانه حیوانات توسط دامپزشک سازمان در پارک طبیعت و حیات وحش عینالی، ۱۱ رأس قوچ و بز دیگر متولد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تولد ۱۱ رأس قوچ و بز در پارک طبیعت و حیات وحش عینالی

به گزارش شهریار، شمس الله فیروزیان با بیان این خبر گفت: مجموعه حیات وحش عینالی با ۱۶ رأس قوچ، کل و بز در سال ۹۵ به بهره برداری رسیده است که با انجام کارهای مناسب تغذیه ای و درمانی و محیا ساختن شرایط طبیعی و بکر به حمد الله شاهد زاد ولد و افزایش حیوانات و تولد ۹ رأس بز و قوچ در سال ۹۸ و تولد ۷ رأس در سال ۹۷ و ۱۱ رأس در سال جاری هستیم.

فیروزیان اظهار کرد: کارکنان عینالی تمام سعی خود را برای مراقبت از حیوانات به کار برده است و آمارها و نتایج بررسی ها نشان از رشد و حال خوش حیوانات این پارک دارد.

وی با اشاره به تمهیدات زیست محیطی برای فصل سرما در تفرجگاه عینالی افزود: حیوانات پارک طبیعت و حیات وحش عینالی با شرایط زمستانی استان سازگاری‌ لازم را دارند و هر سال با خرید و دپوی علوفه مورد نیاز از بهترین مراتع استان آذربایجان شرقی، با بارش برف و پوشیده شدن علوفه های قابل تغذیه حیوانات زیر برف، جیره غذایی به صورت دستی در اختیار حیوانات قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار