آیین اعزام تجهیزات ورزشی به منظور راه اندازی ۲۷ خانه ورزش روستایی خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- قطبی معاونت طرح امور ورزش استان گفت:تاپایان امسال 100خانه ورزش روستایی باکمک شورای مواد مخدر و آموزش و پرورش تاسیس میشود.

کد مطلب: ۱۰۹۳۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
 آیین اعزام تجهیزات ورزشی به منظور راه اندازی ۲۷ خانه ورزش روستایی خراسان جنوبی

قطبی معاونت طرح امور ورزش استان گفت: اعزام تجهیزات ورزشی به کمک اعتبارات شورای مواد مخدر و هیات ورزش روستایی تامین شده است و باکاروان نشاط و امید به روستاهاخواهد رسید.

او افزود :در سال ۹۷ بیش از ۳۳ خانه روستایی در سراسر استان تجهیز و ۲۶۲ جشنواره و همایش برگزارگردید.
معاونت طرح امور ورزش استان گفت: میزان مسابقات جام خوشه چین منطقه ای آقایان و بانوان در حال حاضر ۲۹۷ خانه روستایی تاسیس شده و ۶ خانه محله ای راه اندازی شده است در انتهای تیرماه ۲۵ خانه ورزش روستایی دیگر در سال۹۹ تاسیس خواهد شدوتا انتهای امسال ۱۰۰ خانه با کمک شورای مواد مخدر و آموزش و پرورش تاسیس خواهدشد.
‬حسنی مقدم دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان گفت :در بحث مواد مخدر امروزه جهان و جامعه دست به گریبان است نرخ مواد مخدر در جهان پنج و نیم درصد است و انواع مواد مخدر بالغ بر ۸۰۰ نوع داریم .
او افزوذ:امروزه مواد مخدر حلقه و ابزار سیاسی در کشور ها تبدیل شده است جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه بالاترین تلاش و جبهه را انجام داده و اقداماتی انجام داده که بالغ بر چهار هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز در راه مواد مخدر بوده است. ۲۰۰ تن مواد مخدر در سال ۲۰۰۱تولید کشور افغانستان بوده است و اکنون بیش از ۹ هزار تن است حدود پنجاه برابر افزایش یافته است و در خراسان جنوبی در سال گذشته قریب پنجاه تن و امروزه بالغ بر ۲۲ تن کشف شده است.
دبیرشورای هماهنگی مواد مخدر استان بیان کرد: اولین برنامه ،متوقف کردن ورود معتادین جدید به مواد مخدر است.طرح یاری گران زندگی که در سال گذشته ابلاغ شده است طرحی در زمینه فرهنگی است که سطح آگاهی مردم را افزایش داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار