رییس سازمان دانش آموزی آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری :

اوقات فراغت دانش آموزان در شبکه شاد هدفمند می شود

شهرری (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری از اجرای فعالیت های تابستانی دانش آموزان به شیوه مجازی و با بهره گیری از بستر شبکه شاد خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۹۳۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت دانش آموزان در شبکه شاد هدفمند می شود

افسانه شهبازی رییس سازمان دانش آموزی آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری درگفتگو باخبرنگار پانا گفت : برنامه های اوقات فراعت دانش آموزان با شعار «هر خانه یک پایگاه تابستانی»، «هر دانش آموز یک مهارت» در بستر شبکه آموزشی دانش آموزی شاد آغاز شده است.

شهبازی گفت: با توجه به شرایط فعلی باید از تهدید کرونا فرصتی بسازیم تا هر خانه به یک پایگاه اوقات فراغت تبدیل شود و هر دانش آموز حداقل یک مهارت را به طور کامل فرا گیرد.

او عنوان کرد: جهت پیشگیری از شیوع ویرو س کرونا، این پایگا ها بصورت مجازی و در بستر شبکه آ موزشی دانش آموزی (شاد) برگزار می شود.

شهبازی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰۰ اثر در قالب ویدئو توسط مربیان و اعضای کانون تولید شده است که بخشی از آن نیز در صفحات مجازی بارگذاری شده است.

او یکی از نکات مهم این طرح را ترغیب دانش آموزان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور در خانه دانست .

رئیس سازمان دانش‌آموزی درپایان گفت: تقویت روحیه دانش آموزان درشـرایط قرنطینه خـانگی و توجه به نشـاط ، شادابی و پویایی برنامه ها با هـدف جـذب حداکثری از اهداف مهم این سازمان خواهد بود.

خبرنگار : معصومه تقی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار