بر قراری «عدالت » مهم‌ترین رویکرد سند تحول بنیادین

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت برقراری عدالت در تمام ابعاد آن مهم ترین رویکرد سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت است و دانش‌آموزان مناطق مرزی و عشایری در این سند تجایگاه ویژه ای دارند.

کد مطلب: ۱۰۹۳۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بر قراری «عدالت » مهم‌ترین رویکرد سند تحول بنیادین

محمد علی واقعی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش مناطق مرزی که به میزبانی شهرستان سربیشه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مطالباتی که سند تحول آموزش و پررش از نظام تعلیم و تربیت دارد، فراهم کردن زمینه رشد و تعالی دانش‌آموزان مناطق محروم، مرزی و عشایری است.
او؛ خدمت به دانش آموزان مناطق مرزی و عشایری را مایه افتخار خادمین نظام تعلیم و تربیت در خراسان جنوبی دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش استان با کمک دستگاه‌های مختلف و مجمع خیرین در سایه مشارکت و تعامل سازنده در زمینه ارتقای خدمات آموزشی و پرورشی به دانش آموزان مرزنشین به نتایج مطلوبی رسیده که البته مهم است، ولی کافی نیست و تا رسیدن به قله آرمانی فاصله زیادی داریم.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از معلمان و دانش‌آموزان مناطق مرزی به عنوان سفیران ارزشمند استان در عرصه‌های مختلف یاد کرد و ادامه داد: این عزیزان مدافعان عرصه فرهنگ و ارزش‌های نظام در مقابل تهاجم‌ نرم دشمن در عرصه ایمان، اعتقادات، باورها و از همه مهم تر فرهنگ خطه قهستان زمین هستند.
دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که شرایط سخت کروان می طلبد تا با احساس مسؤولیت بیشتری به وظایف خود در حوزه تعلیم و تربیت کودکان، نوجوانان و جوانان مرزنشین علم کنیم، ابراز کرد: مشارکت خانواده دانش‌آموزان مناطق مرزی در فرایند تعلیم و تربیت نمادی از وحدت، همدلی و همکاری برای کمک و پیشبرد اهداف سند تحول و ارسال پیام دفاع از مرزهای جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی به گوش همه جهانیان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار