معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

فراخوان مسابقه بزرگ تولید محتوای آموزشی موشن‌گرافی و اینفوگرافی

کرمانشاه (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری مسابقه بزرگ تولید محتوای آموزشی در قالب موشن‌گرافی و اینفوگرافی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان مسابقه بزرگ تولید محتوای آموزشی موشن‌گرافی و اینفوگرافی

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، ماشاء‌الله پروین معاون تربیت‌بدنی و سلامت گفت: با توجه به پاندمی بیماری کرونا در سطح کشور و پررنگ‌تر شدن اهمیت آموزش مجازی اداره سلامت و تندرستی این معاونت اقدام به برگزاری فراخوان مسابقه تولید محتوای آموزشی در قالب موشن‌گرافی و اینفوگرافی در شرایط کرونا و پسا کرونا کرده است.

وی افزود: در این مسابقه گروه‌های هدف ما دانش‌آموزان، همکاران فرهنگی و اولیاء دانش‌آموزان هستند که می‌توانند در دو بخش موشن‌گرافی و اینفوگرافی شرکت کنند.

ماشاء‌الله پروین در ادامه بیان کرد: مسابقه بزرگ تولید محتوای آموزشی در قالب موشن‌گرافی و اینفوگرافی در 4 محور با تاکید بر شرایط کرونا و پسا کرونا برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در سطح مدرسه آثار خود را از هشتم تیرماه جاری به مدت یک ماه از طریق شبکه شاد برای مدیران ارسال کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اظهار کرد: مدیران مدارس پس از جمع‌آوری آثار ارسالی با استفاده از سی‌دی در اختیار واحد کارشناسی سلامت و تندرستی محل خود تحویل داده و مناطق 24گانه استان تا پایان 11مرداد ماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه که در محل اداره سلامت و تندرستی مستقر است، تحویل دهند.

پروین خاطرنشان ساخت: خود‌مراقبتی، بهداشت فردی، پیشگیری از بیماری‌ها، تغذیه سالم، اهمیت ورزش و تحرک بدنی در سلامت، نقش محیط زیست و راه‌های حفاظت از جمله محورهای این مسابقه هستند.

در پایان معاون تربیت بدنی و سلامت استان ضمن دعوت از همه صاحب نظران و افراد خلاق جهت شرکت در این مسابقه عنوان کرد: امیدواریم در پایان این مسابقه بتوانیم مجموعه‌های خوبی از محتواهای آموزشی تهیه کنیم تا در صورت استمرار آموزش مجازی در اختیار دانش‌آموزان که گروه هدف اصلی ما هستند قرار دهیم.

گفتنی است، به نفرات اول تا سوم در دو بخش موشن‌گرافی و اینوگرافی برای هر سه گروه هدف جوایز نقدی اهدا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار