حبیب‌زاده: تابلوهای راهنما در شهر تهران کارکرد خود را از دست داده‌اند

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران در مخالفت با کلیات طرح الزام شهرداری تهران به نصب تابلوهای راهنمای ناشران و کتابفروشی‌ها در مناطق ۲۲گانه شهر تهران گفت: اساسا تابلوهای راهنما در سطح شهر کارکرد خود را از دست داده است.

کد مطلب: ۱۰۹۳۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
حبیب‌زاده: تابلوهای راهنما در شهر تهران کارکرد خود را از دست داده‌اند

افشین حبیب زاده صبح امروز در دویست و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در مخالفت با کلیات طرح الزام شهرداری تهران به نصب تابلوهای راهنمای ناشران و کتابفروشی‌ها در مناطق ۲۲گانه شهر تهران گفت: اساسا تابلوهای راهنما در سطح شهر کارکرد خود را از دست داده است. در زمانی که افراد می‌توانند اسم و محل فروشگاه خود را در فضای مجازی ثبت کنند، اکثریت مردم نیز برای دسترسی آسان تر به آن فروشگاه‌ها، به فضای مجازی مراجعه می‌کنند.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اگر بخواهیم برای کتابفروشی‌ها تابلو در نظر بگیریم، سایر اقلام فرهنگی نیز درخواست نصب تابلو خواهند کرد، ادامه داد: طبق اطلاعی که کسب نکرده‌ام اکنون نیز برخی از کتابفروشی‌ها با مراجعه به نهادهای متولی، مجوز نصب تابلو را دریافت و با هماهنگی تابلوی خود را نصب کرده‌اند.

وی اظهار کرد: عمومیت بخشیدن به نصب تابلو برای کتابفروشی‌ها در مناطق ۲۲گانه شهر تهران موجب خواهد شد تا صنوف دیگر نیز به این کار تشویق و این حق را مطالعه کنند که در آن صورت کل شهر تهران پر از تابلوهای مختلف خواهد شد و از این رو تصویب چنین طرحی ضرورت ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار