افزایش حضور شهردار تهران در جلسات هم‌اندیشی شورای شهر

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران جزییات جلسه هم اندیشی صبح امروز را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش حضور شهردار تهران در جلسات هم‌اندیشی شورای شهر

محسن هاشمی پیش از آغاز جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر تهران با بیان این که جلسات هم اندیشی با حضور شهردار تهران را آغاز کردیم، گفت: پیش از این هر دو هفته یک بار جلسات با حضور شهردار برگزار می شود که اکنون هر هفته یک بار شهردار را به جلسات هم اندیشی دعوت می کنیم.

وی ادامه داد: موضوع جلسه امروز هم اندیشی هم گزارش شهردار تهران درخصوص پروژه‌های اولویت محور شهرداری تهران است که این پروژه ها بر اساس برنامه های اولویت محور و تحقق پذیری است که در شورا با هماهنگی شهرداری به تصویب رسیده بود. اکنون شهردار تهران در هر جلسه ای تعدادی از این پروژه ها را توضیح می دهند و آخرین وضعیت آنها را تشریح می کند. در جلسه امروز موضوع زیر گذر گیشا مطرح بود و پل عابر و کنار گذری که هنوز ساخته نشده است. افتتاح پروژه طغرل که آماده است وباید ساختار اجرایی آن چیده شود که به همین دلیل هنوز به بهره برداری نرسیده است.

هاشمی اضافه کرد: پروژه صبا نیز به دلیل مشکلات حقوقی متوقف است که قرار شد با پیگیری مشکلات حقوقی برطرف شود و پیش از این بخشی از این پروژه به بهره برداری رسیده بود که به دلیل همین مشکلات حقوقی متوقف شد.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص انتقادی که درخصوص تاخیر در افتتاح پروژه های مترو کرده است، گفت: مصاحبه من بد بازتاب داده شد و علت آن تیتری بود که روزنامه شرق زد که اگر شهردار بودم که اصلا چنین موضوعی در این گفت‌وگو نبود در این مصاحبه از من پرسیده شده که آیا علاقمند هستید که شهردار شوید که من پاسخ داده ام که علاقه ای به این کار ندارم اما اگر این فرصت به من می شد این کارها را انجام می دادم.

وی گفت: عمدتا گلایه ما دولت بود و این که دولت ها کمک هایش را انجام می داد و بخشی از کمک های پیش بینی شده هم از سوی شهرداری به خوبی پیگیری نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار