مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

نیازمند مشورت نهادهای مختلف فرهنگی نیشابوراز جمله قوه قضائیه هستیم

نیشابور(پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در دیدار با ریاست دادگستری نیشابور از تعاملات بیش از پیش با این نهاد فرهنگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نیازمند مشورت نهادهای مختلف فرهنگی نیشابوراز جمله قوه قضائیه هستیم

علیرضا کلیدری با گرامی داشت هفته قوه قضائیه و تسلیت شهادت دکتر شهید بهشتی، گفت: ما متولی تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش بوده وهمواره نیازمند مشورت نهادهای مختلف فرهنگی از جمله قوه قضائیه هستیم .

وی افزود: مدرسه در چشم اندازتبیین شده به عنوان کانونی دیده شده است که بتواند در هر محله، دانش آموزان را به هدف نهایی و حیات طیبه برساند.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور ادامه داد: هرجا آموزش و پرورش را در خدمت مردم دیده ایم موفق بوده ایم و ما هم تلاش کرده ایم چشم انداز را دیده و برنامه هایمان هدفمند باشد.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش نیشابور آمادگی خود را برای اجرای برنامه های مشترک با بهترین کیفیت ممکن، اعلام می کند.

رئیس دادگستری نیشابورنیز معلم را به عنوان یک پدربرای دانش آموز معرفی کرد و گفت: هر سازمانی اگر می خواهد در کارهایش موفق باشد باید با آموزش و پرورش مشارکت داشته باشد. آموزش و پرورش جمعیتی در اختیار دارد که دارای تحصیلات بوده و پاک و زلال می باشند.

حکمتی فر افزود: ما نیز به همین جهت آماده هرگونه همکاری بااین نهاد بوده و تلاش خواهیم کرد مهارت های زندگی را به روش های مختلف به دانش آموزان آموزش دهیم.

وی اضافه کرد: طرح قاضی مدرسه طرح خوبی بود که باید در سالهای آتی ادامه پیدا کند و همکاران دادگستری این علاقمندی را دارند که در مدارس حضور پیدا کنند. آموزش و پرورش در نیشابور مشکلات ملکی خاصی دارد که باید به سرعت این موضوع رفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار