معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اهمیت بالا بردن مهارت‌های بنیادی در دانش‌آموزان ابتدایی

تهران(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اولین نشست کارگروه مالی و پرورشی مدیران منتخب استانی با اشاره به ضعف مهارت‌های بنیادی در کودکان ابتدایی و به‌خصوص در دختران گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی این ضعف را برطرف کنیم.

کد مطلب: ۱۰۹۳۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت بالا بردن مهارت‌های بنیادی در دانش‌آموزان ابتدایی

در این جلسه الهه حسن‌پور با اشاره به سازمان­های تخت و عمودی گفت: در سازمان­های تخت بر خلاف سازمان‌های عمودی که فاصله­‌ها خیلی زیاد است، تعامل دوطرفه وجود دارد و این جلسه در سازمان ما نشانه خوبی از همکاری و تعامل است.

او با تاکید بر اهمیت تربیت‌بدنی به‌خصوص در دوران ابتدایی ادامه داد: به دلیل تفاوت امکانات موجود برای دخترها و پسرها، ضعف عضلانی در دانش‌آموزان دختر ب‌طور محسوسی بیشتر است و خوشحالیم که نگاه به ورزش در دوره ابتدایی در نظام آموزش و پرورش در حال تغییر و بهبودی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل به افتتاح یک مدرسه پویا در منطقه بهارستان2 اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در بسیاری از مناطق درحال تجهیز امکانات ورزشی مدارس و سالن‌های ورزشی هستیم ولی اصل مهمتر تغییر سبک زندگی مردم است که به سمت سبک سلامت سوق یافته و ورزش اصلیترین رکن سبک زندگی سالم است و نظر ما اینست که خانواده‌ها همراه فرزندان خود در سالن‌های ورزشی حضور پیدا کرده و اهمیت ورزش را به کودکان خود به طور عملی آموزش دهند.

حسن‌پور در پایان گفت: بسیاری از طرح‌های کاربردی در نظام تعلیم و تربیت بیشتر از پول به نگرش و دانش احتیاج دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار