معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

ثبت نام 3 هزار و 416 نفر در آزمون ورودی مدارس نمونه متوسطه دوم استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از ثبت نام 3 هزار و 416 نفر در آزمون ورودی دبیرستان‌های متوسطه نظری و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام 3 هزار و 416 نفر در آزمون ورودی مدارس نمونه متوسطه دوم استان بوشهر

حسین درتاج در گفتگو با خبرنگار اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه متوسطه دوم از 20 تا 30 خرداد ماه سال جاری و تمدید آن از 2 تا 5 تیر ماه گفت: در این دوره زمانی بیش از 3 هزار و 416 نفر از طریق سامانه سنجش در این آزمون نام نویسی کرده ‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد داوطلب ، یکهزار و 59 نفر شامل 275 نفر در هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی و ۷۸۴ نفر در دبیرستان های متوسطه نظری نمونه دولتی پذیرفته می شوند.

درتاج با بیان اینکه این آزمون در ۲۰ تیرماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: کارت ورود به جلسه آزمون شامل از سه روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون،از طریق سامانه ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: نتایج آزمون در هفته اول مردادماه در همین سامانه منتشر می‌شود.

درتاج همچنین در خصوص ثبت نام در مدارس نمونه دولتی در دوره متوسطه اول گفت: در دوره متوسطه اول آزمون ورودی برگزار نمی شود و دانش آموزان با ارائه مستندات، امتیازبندی می شوند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در این مدارس از 25 خرداد تا 2 تیر بوده است، اظهار کرد: 550 نفر متقاضی از طریق سایت همگام فرم های خودارزیابی را تکمیل کرده اند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اعلام اینکه متقاضیان باید از 4 تا 11 تیر ماه مدارک و مستندات خود را به مدرسه نمونه موردتقاضا تحویل دهند، ادامه داد: نتایج اولیه ارزیابی در 30 تیر و پس از بررسی اعتراضات، نتیجه نهایی در 5 مرداد اعلام می شود.

درتاج در پایان با اشاره به اینکه در مدارس نمونه شهرستان های جم،دیر و تنگستان صرفاً پذیرش دانش آموز به صورت غیرخوابگاهی است، خاطرنشان کرد: در دو منطقه شبانکاره و سعد آباد با هدف پذیرش دانش آموزان روستایی، مدارس به صورت شبانه روزی اداره می شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار