برگزاری جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان

زنجان (پانا) - علی یگانه فرد با اشاره به گزارشی از اقدامات و عملکرد اتاق طی ۵ ماهه ی گذشته، اظهار کرد: جلسه هیئت نمایندگان از بهمن ماه سال ۱۳۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا تشکیل نشده بود ، لذا گزارش فوق با هدف اینکه اعضای محترم در جریان اقدامات و امورات قرار بگیرند تهیه و ارئه می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۳۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، جلسه هیئت نمایندگان اتاق زنجان با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به تهیه و تدوین نقشه راه صادراتی استان زنجان در اتاق بازرگانی، و تصویب آن در استان و تایید استاندار ابراز کرد: برای این نقشه راه صادراتی که حدود پنج شش ماه برای آن کار کارشناسی صورت گرفته چشم انداز و هدف گذاری یک میلیارد دلاری صادراتی طی دو الی سه ساله برای استان در نظر گرفته شده و کمیته راهبری برای هدایت این نقشه راه شکل گرفته و احکامشان به امضای استاندار زنجان رسیده است.

یگانه فرد با تشریح اقدامات اتاق بازرگانی زنجان از ابتدای شروع ویروس کرونا در بخش های مختلف، ابراز کرد: اقدامات صورت گرفته در راستای مسئولیتهای اجتماعی اتاق و در حمایت و صیانت از سلامت جامعه برای مقابله با ویروس کرونا بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به راه‌اندازی کمیته احیا واحدهای تعطیل در اتاق زنجان و اهمیت این کمیته بدلیل آمار بالایی واحد های تعطیل و راکد خاطرنشان کرد: طی ۵ ماه گذشته جلسات شورای گفتگو با رویکرد موضوع محور و تخصصی برگزار شده است و خوشبختانه در اکثر موضوعات نیز مورد استقبال قرار گرفته است که از جمله آنها راه اندازی کمیته فوق با تصویب و تایید استاندار محترم بوده است .

در این جلسه همچنین گزارش تفریغ بودجه یکساله اتاق بازرگانی زنجان ارائه و به تصویب اعضای هیئت نمایندگان اتاق رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار