رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با سردار جهانبخش بیان کرد :

پلیس و دستگاه قضا در اجرای قانون مکمل یکدیگر هستند

زنجان (پانا) - به مناسبت هفته قوه قضائیه فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با رئیس کل دادگستری استان زنجان دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پلیس و دستگاه قضا در اجرای قانون مکمل یکدیگر هستند

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان در ادامه این دیدار با تقدیر از اقدامات پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه گفت : پلیس و دستگاه قضا در اجرای قانون مکمل یکدیگر هستند.

وی با اشاره به این که نیروی انتظامی مظهر امنیت و نظم بخشی اقتدار و حیثیت در جامعه به شمار می آید اضافه کرد: امنیت زمینه ساز اهداف کشور است که این اهداف مطابقت قانون، تأمین عدالت، رشد تعلیم و تربیت با ارزش های دینی می باشد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: وظیفه همه ما برخورد قانونی با مجرمان است ، نیروی انتظامی در این استان با تلاش شبانه روزی عرصه را بر مجرمان سخت کرده و تلاش های پلیس بر هیچ کس پوشیده نیست و حاصل این تلاش برقراری امنیت پایدار در جامعه است ودستگاه قضایی نیز دراین خصوص با تمام توان از پلیس حمایت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در حوزه های اجتماعی و غیر اجتماعی نیز نیروی انتظامی توفیقات و عملکرد موفقیت آمیز و شاخصی را داشته که ما شاهد هستیم و این را باید تقدیر کنیم و خود شما هم باید شکر گذاری و سپاس گزاری کنید چراکه خداوند تبارک و تعالی این زمینه خدمت را فراهم کرده است.

،سردار رحیم جهانبخش در این دیدار با تبریک هفته قوه قضائیه و با اشاره به اینکه تعامل دستگاه قضا و نیروی انتظامی بستر ساز امنیت ، آرامش و آسایش عمومی جامعه است ، افزود : با توجه به حجم جرایم و پیچیدگی های آن در جامعه و ماموریت های پیش روی کارکنان ، پلیس استان زنجان نسبت به استان های دیگر وضعیت مطلوب و مناسب تری دارد .

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه دستگاه قضا و نیروی انتظامی لازم و ملزوم یکدیگر بوده و ضرورت تعامل و همدلی صمیمانه این دو نهاد امری انکار ناپذیر است ، بیان داشت : لازمه بالا بردن رضایت مردم از خدمت گزاران خودر در مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضا همکاری بیشتر این دو مجموعه است.

وی، راهبرد ناجا را استفاده از فن آوری نوین و سیستم های الکترونیکی در کنترل جرایم و ارائه خدمات به شهروندان دانست و افزود: استفاده از این فن آوری ها سطح سلامت اداری را افزایش می دهد.

سردار جهانبخش از تعامل و همکاری خوب دستگاه قضایی با نیروی انتظامی قدردانی و با تاکید بر همکاری و تعامل بیشتر با دادگستری، تامین امنیت برای آحاد جامعه را بسیار مهم دانست و از مقام قضایی خواست با همکاری وتعامل ، بیش از پیش پلیس را دربرقراری امنیت یاری دهند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: امنیت و احساس امنیت نیاز مهم و همیشگی اقشار مختلف مردم می باشدو این مهم جز با تعامل و همکاری بیش از پیش نیروی انتظامی و دستگاه قضایی میسر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار