معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در جلسه فعالیت های تابستان:

امسال 400 پایگاه اوقات فراغت در سطح استان زنجان پیش بینی شده است

زنجان (پانا) - جلسه ستاد فعالیت های تابستان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، معاونین و سایر اعضای ستاد درون و برون سازمانی در سالن شهید تجلی اداره کل آموز شو پرورش استان زنجان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۹۳۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
امسال 400 پایگاه اوقات فراغت در سطح استان زنجان پیش بینی شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور و همراهی اعضا ستاد در این جلسه، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط ویژه ای که در کشور و استانهای مختلف وجود دارد، دستورالعمل فعالیت های تابستان به صورت منعطف تدوین شده است تا متناسب با شرایط اقدام شود.

گنج خانلو با بیان این که این دستورالعمل در دو حیطه فضای مجازی و فضای حقیقی تدوین شده است، افزود: مهارت هایی همچون ارتباطی و بصیرتی، فرهنگی و فرهنگی، اقتصادی، فنی و حرفه ای و ورزشی سرلوحه این فعالیت ها قرار دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: 400 پایگاه اوقات فراغت بر اساس توانمندی و ظرفیت هایی که وجود دارد در سطح استان پیش بینی شده و انتظار داریم 75هزار دانش آموز به صورت حضوری و مجازی تحت پوشش قرار گیرند.

گفتنی است در این جلسه هر یک از اعضای ستاد و نمایندگان دستگاه های مرتبط با اوقات فراغت به بیان نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود در زمینه هر چه بهتر برگزار شدن برنامه ها پرداختند.

شایان ذکر است در این جلسه از پوستر پانزدهمین همایش نجوم دانش آموزی که برای نخستین بار به صورت مجازی برگزار خواهد شد، رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار