معامله ۱۷۸۵ میلیارد ریال سهام در بورس آذربایجان‌غربی

ارومیه(پانا) - مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هفته گذشته بیش از ۲۱۸ میلیون و ۴۵۴ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در آذربایجان‌غربی معامله شد، بیان کرد ارزش معامله‌های بورسی طی هفته گذشته در استان بیش از یک‌هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال بود.

کد مطلب: ۱۰۹۳۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
معامله ۱۷۸۵ میلیارد ریال سهام در بورس آذربایجان‌غربی

به گزارش روابط عمومی بورس منطقه ای آذربایجان غربی، وحید جوادی اظهار کرد: شاخص کل بورس استان طی هفته گذشته در مقایسه با هفته پیش از آن با ۱۸۹ هزار و ۷۶۶ واحد افزایش به یک میلیون و ۴۱۹ هزار و ۴۳۹ واحد رسید.

وی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز افزایش ۹۳۶ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز در پایان هفته گذشته به ۱۳ هزار و ۸۰۶ واحد رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس استان، ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم بیش از ۳۴۷ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری مفید بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۱ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از سهم ۶۱ درصدی خرید در هفته گذشته خبر داد و بیان کرد: طی این شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۶ درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ شمسی با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار