برگزاری مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون انتصاب مدیران مدارس در شهرری

شهرری (پانا) - معاون پرورشی وتربت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از اجرای مصاحبه تخصصی در سه بخش شخصیتی ، مدیریتی و تسلط به قوانین در انتصاب مدیران مدارس خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مصاحبه تخصصی   پذیرفته شدگان  آزمون انتصاب مدیران  مدارس در شهرری

رحمت اله قاسمی پور معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری در گفت و گو با پانا در زمینه مصاحبه انتصاب مدیران اظهار کرد:این برنامه در سه بخش شخصیتی، مدیریتی و تسلط به قوانین انجام می‌شود و چارچوب مصاحبه و نحوه انجام آن توسط وزارت آموزش‌ و‌ پرورش تدوین شده است.

او در ادامه به شرح مؤلفه های مورد سنجش در روند مصاحبه اشاره کرد و گفت: سنجش در مؤلفه شایستگی های شخصیتی بیشتر در محور مسئولیت پذیری، اعتماد بنفس، صبر و بردباری، سلامت روحی و جسمی، پاکدامنی و امانتداری، انصاف و عدالت و آداب و اخلاق اسلامی می باشد.

قاسمی پور افزود : افرادی که در مرحله اول آزمون الکترونیکی انتضاب مدیران مدارس انتخاب و موفق به کسب امتیاز قبولی شده اند از امروز به تدریج دعوت به مصاحبه می‌ شوند.

معاون پرورشی وتربت بدنی اداره آ موزش وپرورش ناحیه یک شهرری بیان کرد : در مصاحبه مدیران سعی می شود از افراد باتجربه و خبره استفاده گردد تا بتوانیم در سال تحصیلی جدید، مدیرانی توانمند، کارآمد و شایسته از بین داوطلبان انتخاب کنیم.

در بخش مصاحبه شخصیتی ، یک فرد روانشناس، در بخش مدیریتی ، یک فرد صاحب نظر حوزه مدیریت و یکی از مدیران موفق منطقه و در بخش آشنایی با قوانین ، معاونان آموزشی، مالی و پرورشی اداره آموزش‌ و‌ پرورش حضور دارند.

خبرنگار : معصومه تقی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار