مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد:

آغاز سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی 30 هزار نوآموز استان همدان از 21 تیرماه

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آغاز سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از 30 هزار نوآموز استان از 21 تیر ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی 30 هزار نوآموز استان همدان از 21 تیرماه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد پورداود در جلسه ستاد اجرایی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان استان با اشاره به اهمیت اجرای برنامه سنجش نوآموزان، اظهار کرد: این کار بزرگ در جای‌دهی صحیح نوآموز در نظام آموزشی و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی و پیشگیری از بروز مشکلات در آینده بسیار موثر است.

پورداود با تأکید بر ضرورت رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و اطلاع رسانی دقیق جهت حضور به موقع نوآموزان در پایگاه‌های سنجش سلامت، گفت: نوبت دهی به نوآموزان به گونه ای صورت خواهد گرفت که از ازدحام جمعیت در پایگاه‌ها جلوگیری شود.

وی افزود: فضای پایگاه‌ها از لحاظ رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی بودن آن برای سنجش دانش‌آموزان مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به آمادگی 25 پایگاه سنجش ثابت و سیار در استان، خاطرنشان کرد: امسال کار ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از 30 هزار نوآموز استان از 21 تیرماه آغاز و تا پایان شهریورماه انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار