مهارت‌آموزی دانش‌‌آموزان مازندران در 970 پایگاه تابستانی

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از فعالیت و برنامه‌ریزی970 پایگاه تابستانی برای گذران اوقات فراغت دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مهارت‌آموزی دانش‌‌آموزان مازندران در 970 پایگاه تابستانی

علی‌رضا سعدی پور در جلسه‌ ستاد فعالیت‌های تابستانی با یادآوری تغییر رویکرد آموزش و پرورش از حافظه‌محوری به مهارت‌محوری بر اساس سند تحول بنیادین، گفت: «با توجه به شعار «هر دانش‌‎آموز یک مهارت»، تشکیل 970 پایگاه تابستانی برنامه‌ریزی شده است و موضوع ارتقاء مهارت‌های زندگی در دانش‌آموزان محور برنامه‌های تابستانی را تشکیل می‌دهد.»

او با بیان اینکه براساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش، 119 برنامه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان 99 اجرا می‌شود، توضیح داد: «42 برنامه از این تعداد مربوط به تشکل‌های دانش‌آموزی است که نشان دهنده نقش مهم تشکل‌ها در این زمینه است. پس از آن 33 برنامه مربوط به حوزه پرورشی است که در مجموع بیشترین حجم برنامه‌ها را تشکیل می‌دهد.»

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران آغاز برنامه‌های تابستانی امسال را 14 تیرماه و پایان آن را 31 مرداد ماه عنوان کرد و گفت: «امسال نخستین سالی است که برنامه‌ها در دو حوزه حضوری و مجازی اجرا می شود. درواقع برنامه‌های حوزه مجازی همچون چند ماه گذشته که دانش‌آموزان در خانه به سر می‌بردند اجرا خواهد شد به نوعی مانور فعالیت های آموزشی در سال تحصیلی آینده است. »

سعدی پور تأکید کرد که پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کلاس‌ها رعایت شده و بخش قابل توجهی از برنامه‌ها نیز در فضای مجازی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار