فولادوند: در ثبت نام باید کمترین رفت و آمدها را شاهد باشیم

تهران (پانا) - جلسه ستاد ثبت نام با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل شهر تهران و معاونان اداره کل در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد. 

کد مطلب: ۱۰۹۳۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: در ثبت نام باید کمترین رفت و آمدها را شاهد باشیم

فولادوند با گرامیداشت نام و یاد شهدای هفتم تیر گفت: ثبت نام یکی از مهمترین مراحل پروژه مهر است که اگر بخوبی انجام نشود روند بازگشایی مدارس به مشکل برخورد می کند. پروژه مهر نقطه شروع سال تحصیلی آینده است. هر چه تاکنون انجام داده ایم پیشبینی است و ثبت نام و شروع هرچه بهتر انجام شود قطعا سال تحصیلی بهتری خواهیم داشت.

وی افزود: ثبت نام جایگاه آموزش و پرورش را در جامعه تثبیت می کند و اگر متقاضیان رضایتمندی بالا داشته باشند، جایگاه آموزش و پرورش حفظ می شود. در راستای رضایتمندی شهروندان و رعایت مقررات می خواهیم شهروندان احساس آرامش و رضایتمندی داشته باشند. مخصوصا در این زمان باید از رفت و آمدها جلوگیری کنیم و تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

فولادوند با اشاره به فراهم کردن زیرساختهای ثبت نام غیرحضوری گفت: سالها پیش طی روندی تجهیزاتش آماده شده بود اما چون نیاز روزمان نبود پس استفاده نمی کردیم اما اکنون باید جدی پیگیر باشیم و ثبت نام سیستمی و غیر حضوری باشد.

وی افزود: تهران پیشانی کشور است و دایم باید الگوسازی کند و با اصلاح روندها سایر استان ها الگو می گیرند و اداره کل از همه این تلاش ها پشتیبانی می کند. البته حضور دانش آموزها در کلاس اول باید حضور فرهنگی و تربیتی باشد، اما در همین فرصت ثبت نام مجازی هم می توان پیگیر این مهم شد. یکی از این اقدامات ثبت نام از طریق میز خدمت در پورتال اداره کل است که باید احیا شود تا بصورت کاربردی از آن استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار