نتایج نهایی جشنواره ملی هرخانواده، یک کانون یاریگران زندگی به میزبانی فارس اعلام شد

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس از ارسال بیش از 20 هزار و سیصد اثر از سراسر کشور برای شرکت در جشنواره ملی "هرخانواده، یک کانون یاریگران زندگی" به دبیرخانه این جشنواره در آموزش و پرورش فارس خبر داد و افزود از این تعداد، یک هزار اثر حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

کد مطلب: ۱۰۹۳۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
نتایج نهایی جشنواره ملی هرخانواده، یک کانون یاریگران زندگی به میزبانی فارس اعلام شد

فرهاد اسماعیلی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف و تبدیل موقعیت‌های مختلف به فرصت در این راستا را از مهم ترین رویکردها در آموزش و پرورش دانست و گفت: در همین راستا جشنواره کشوری "هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی" ویژه خانواده ها در دوران کرونا و به میزبانی اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش فارس برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به تعطیلی مدارس ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم تداوم مباحث آموزشی وتوجه به ترویج و فرهنگ سازی، گفت : از رسالت های اصلی آموزش و پرورش ، توانمندسازی همه جانبه دانش آموزان، اولیا وکارکنان در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: بیش از 20 هزار و سیصد اثر از سراسر کشور برای شرکت در جشنواره ملی "هرخانواده یک کانون یاریگران زندگی" به دبیر خانه این جشنواره در آموزش و پرورش فارس ارسال شد که از این تعداد ،یک هزار اثر درقالب کلیپ و نقاشی و کاردستی و دلنوشته و .... به عنوان رتبه های اول تا سوم توسط کمیته داوری انتخاب گردید.

اسماعیلی گفت: مشارکت خانوادگی در فعالیت‌های آموزشی،ترویجی و فرهنگی از مهمترین اهداف و برنامه‌هایی است که در اجرای این رسالت بزرگ بسیار تاثیرگذار است و جشنواره ذکر شده در همین راستا، به صورت مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن تاکید بر نقش خانواده و اهمیت شعار"درخانه بمانیم" گفت: به منظور خلاقیت، نوآوری و اجرای برنامه‌های جذاب و پرکردن اوقات فراغت فعال دانش‌آموزان جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ویروس کرونا، این جشنواره با محور های "درخانه بمانیم، عشق ورزی درخانواده ، تعامل در خانواده ، کمک والدین به فرزندان، ایجادنشاط در خانه، بازی های خانوادگی، کمک فرزندان به والدین و برنامه ریزی درسی " بود که از سوی دانش آموزان، اولیا وکارکنان مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت.

اسماعیلی درباره شرایط و نحوه تقدیر از آثار منتخب گفت: جایزه و لوح تقدیر مقام‌های اول از طرف مدیرکل اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش و لوح تقدیر مقام های دوم وسوم برعهده استان فارس و تهیه هدایا نیز بر عهده هر کدام از استان های دارای آثار منتخب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار