برگزاری برنامه ضیافت مهر رمضان جامعه پزشکی کرمان در شیرخوارگاه مادر

خبرگزاری پانا:برنامه ضیافت مهر رمضان جامعه پزشکی کرمان با حضور جمعی از مددجویان و معلولین تحت حمایت بهزیستی و جامعه پزشکی در محل شیرخوارگاه مادر شهر کرمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،دراین برنامه معنوی که مدیرکل و معاونین بهزیستی استان کرمان نیز حضور داشتند ، میهمانان ابتدا با حضور در بخشهای مختلف شیرخوارگاه مادر لحظاتی را در کنار کودکان مقیم این مرکز گذراندند و از آنها دلجویی کردند.

اجرای برنامه های فرهنگی و هنری توسط معلولین همراه با هنر نمایی کماندار طلایی کرمانی زهرا نعمتی دارنده مدل طلال پارالمپیک 2012 لندن و اجرای سرود بهزیستی از دیگر برنامه های این مراسم صمیمی و معنوی بود.

رضا عباسی مدیرکل بهزیستی استان کرمان در این مراسم اظهار داشت: در فاصله زمانی رمضان سال 91 تا رمضان امسال خدمات ارزشمند درمانی ، تشخیصی و حمایتی از سوی جمعی از پزشکان خیر و نوعدوست کرمانی شامل پزشکان عمومی ، پزشکان متخصص و فوق تخصص ، بیمارستانها و مراکز درمانی ، آزمایشگاههای تشخیص طبی ، رادیولوژیها و... به مددجویان تحت حمایت بهزیستی ارائه شده است .

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت : طی این مدت 238 نفر از مددجویان معرفی شده از سوی بهزیستی در دو بیمارستان حضرت سید الشهداء (ع) نیروی انتظامی و حضرت فاطمه الزهرا (س) سپاه پاسداران بستری شده اند و خدمات مختلف درمانی شامل ، بستری عملهای جراحی ، ویزیت و... را دریافت کرده اند .

عباسی افزود : طی سال گذشته 736 مددجوی بهزیستی به پزشکان متخصص و فوق تخصص معرفی شده اند که بصورت رایگان مورد معاینه و درمان قرار گرفته اند.

وی همچنین از استفاده 426 مددجو از خدمات آزمایشگاههای تشخیص طبی ، رادیولوژی و سونوگرافی بصورت رایگان خبر داد و افزود : درهمین مدت 37 نفر از مددجویان با معرفی به دو پزشک نیکوکار متخصص ارتوپدی و جراحی ترمیمی ، خدمات درمانی و اعمال جراحی خود را با تخفیفهای بسیار ویژه دریافت کرده اند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان از کمک 180 میلیون ریال پزشکان وکادردرمانی بیمارستان مهرگان کرمان به بهزیستی طی سال گذشته خبر داد و گفت : این میزان کمک با هدف تامین بیمه آتیه فرزندان و شرکت در طرح کودکان آسمانی انجام شده است .

عباسی بهره مندی مددجویان بهزیستی از خدمات درمانی رایگان و نیمه رایگان هلال احمر و کلینیک تخصصی نیمه شعبان را از دیگر خدمات خیر خواهانه جامعه پزشکی کرمان نسبت به بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان اعلام کرد:این اقدامات علاوه در مرکز استان در تمامی شهرستانها نیز درمقیاس کوچکتر انجام شده است.

در ادامه این مراسم که با تقدیر از پزشکان و گروههای پزشکی همراه بهزیستی همراه بود حاضران روزه خود را در جمع تعدادی از معلولین و فرزندان مقیم شیرخوارگاه مادر افطار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار