ارتقای سواد رسانه ای دانش آموزان لازمه موفقیت در جنگ نرم

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت ارتقا سواد رسانه‌ای دانش آموزان بسیجی یکی از راه های موفقیت در جنگ نرم به ویژه میادین فرهنگی است.

کد مطلب: ۱۰۹۳۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای سواد رسانه ای دانش آموزان لازمه موفقیت در جنگ نرم

محمد علی واقعی صبح امروز با بیان این خبر عنوان کرد: برای توسعه و ترویج مکتب مقاومت و دستاوردهای سیدالشهدای مقاومت؛ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ باید برنامه‌های ویژه‌ای طراحی و تدوین کرد.
او، با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی؛ حادثه تلخ هفتم تیرماه و شهاد آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران ایشان را نمونه بارز تروریسم آمریکایی برشمرد و اظهار کرد: تاریخ جمهوری اسلامی ایران آمیخته با حوادث تلخ و شیرینی است که همه این اتفاقات به اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران کمک کرده اند.
دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اضافه کرد: بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی همیشه در ارتقای فرایند تعلیم و تربیت موثر بوده، چشم‌اندازی روشن برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش استان ترسیم کرده و می کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ با بیان این که امور تربیتی و معاونت پرورشی و فرهنگی با هدف دفاع از آرمان‌های انقلاب تشکیل شده است، تصریح کرد: ماموریت ها و ساختار بسیج نیازمند باز مهندسی از صف تا ستاد است و پیشنهاد می کنم اولویت و تمرکز بر ارتقاء دانش و سواد رسانه‌ای دانش آموزان بسیجی و تمرکز بر فضای مجازی باشد تا ایشان نیزتوانایی تولید محتوا در عرصه فضای مجازی را کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار