استقرار و تجهیز مرکز تشخیص و درمان کرونا در قزوین

قزوین (پانا) - رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از استقرار و تجهیز مرکز تشخیص و درمان کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
استقرار و تجهیز مرکز تشخیص و درمان کرونا در قزوین

به گزارش اداره بهداشت و درمان قزوین، علیرضا مهرعلیان در این رابطه اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس جامعه و احتمال انتشار ویروس کرونا در شهرستان قزوین، کاهش و صرفه جویی در هزینه‌ها و از سویی دیگر استمرار خدمات به شهروندان و توسعه کمی و کیفی ارایه خدمات در مرکز تشخیص و درمان کرونا ویروس، در ساختار محوطه مرکز بهداشت شهرستان قزوین نیاز به ترمیم و محوطه سازی احساس شد.

وی در ادامه ضمن تشکر از اقدام خالصانه شورای اسلامی شهر قزوین افزود: هم راه اندازی واحدها و هم در برنامه های حوزه سلامت، همکاری سایر بخش های توسعه ضرورت دارد.

مهرعلیان ادامه داد: این همکاری، علاوه بر بخش های دولتی، بخش های خصوصی را نیز شامل می شود.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین اذعان کرد: جای نگرانی برای مردم وجود ندارد؛ زیرا استقرار و تجهیز مرکز تشخیص و درمان کرونا و نمونه گیری آزمایش کرونا برای پیشگیری و حفظ سلامت مردم انجام شده است؛ اما عموم شهروندان نیز باید در اجرای پروتکل های بهداشتی با مسؤولان، همراهی و همکاری کنند تا با همدلی، همراهی و هم افزایی، بتوانیم از شرایط موجود خارج شویم.

وی با اشاره به آسفالت محوطه مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین، اعلام کرد: با پیگیری مسؤولان مرکز بهداشت شهرستان قزوین، در بازدید سرهنگ حکمت الله داودی رییس شورای شهر قزوین، مصوب شد که محوطه این مرکز، ساماندهی و مسطح سازی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار