مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در اجرای سند تحول بنیادین:

آموزش و پرورش برنامه محور مبنای توسعه فردی و اجتماعی است

تهران(پانا)- جلسه رابطین استانی تدوین برنامه سالانه سال تحصیلی 1400-1399با حضور مشاورمدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سند تحول بنیادین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش برنامه محور مبنای توسعه فردی و اجتماعی است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، ژما جواهری‌پور مشاورمدیرکل در اجرای سند تحول بنیادین در جلسه رابطین استانی تدوین برنامه سالانه سال تحصیلی 1400-1399، با اشاره به اهمیت و ضرورت تدوین برنامه در تمامی دستگاهها و نهادهای دولتی و خصوصی گفت: با تاکیدات مقام معظم رهبری، برنامه ششم توسعه و با رویکرد برنامه محوری وزارت آموزش و پرورش مبتنی بر سند تحول بنیادین، این تحول بزرگ در آموزش و پرورش در حال تحقق است که نقش مهمی در رشد و توسعه فردی و اجتماعی خواهد داشت.

او با تاکید بر در نظر گرفتن برنامه‌‌های اجرایی برای تمامی سطوح ستاد، استان، منطقه و مدرسه، اظهار کرد: برای دست‌یافتن به اهداف تعیین شده و تدوین برنامه های سطوح مختلف، مشارکت و همدلی همه عوامل ذینفع، از اهمیت بالایی برخوردار است.

جواهری پور با اشاره به شراط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا و عدم اطلاع از وضعیت آینده این بیماری، تاکید کرد: نیاز سنجی دقیق و بررسی و پیش‌بینی برنامه‌های جایگزین برای زمانهایی که شرایط آموزش مدارس به صورت عادی میسر نباشد، بسیار ضروری است.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: از موضوعات مهم در اجرا و تدوین مطلوب برنامه، گفتمان و تبیین نحوه نگارش، اجرا و نظارت مستمر برنامه در مناطق و به ویژه مدارس می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار