رخشانی‌مهر: فاجعه هفتم تیرماه نماد مظلومیت ملت ایران است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و فرمانده پایگاه بسیج شهید صادقی مقدم در پیامی به مناسبت سالروز حادثه هفتم تیرماه ضمن گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیرماه، این روز را نماد مظلومیت ملت ایران دانست و تاکید کرد شجره انقلاب امروز به همت جوانان پربار تر است.

کد مطلب: ۱۰۹۳۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر: فاجعه هفتم تیرماه نماد مظلومیت ملت ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان و فرمانده پایگاه بسیج شهید صادقی مقدم به مناسبت سالگرد فاجعه هفتم تیر پیامی صادر کرد.

رخشانی‌مهر در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت اله سید محمد بهشتی و شهدای هفتم تیر، جمهوری اسلامی و ملت ایران را بزرگترین قربانیان تروریسم خواند و بر پاسداری از ارزشهای انقلاب تاکید کرد.

متن پیام بدین شرح است:

«هفتم تیرماه 1360 یادآور فاجعه غم انگیز و هولناکی است که منجر به شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از دولتمردان، نخبگان و یاران وفادار امام راحل و انقلاب گردید و چهره ضد انسانی نفاق و استکبار را عیان کرد.

منافقین سرسپرده و ایادی آن ها که خود را در برابر عظمت و اعتلای انقلاب اسلامی ملت ایران ناتوان و زبون می دیدند، در اقدامی ضدبشری و تروریستی بهترین نخبگان سیاسی نظام جمهوری اسلامی را به شهادت رساندند. غافل از اینکه این خون ها بود که انقلاب را بیمه کرد و بنیان‌های نظام اسلامی را مستحکم‌تر نمود.
دشمنان انقلاب باید بدانند که نظام اسلامی هرچند با ازدست دادن و شهادت این بزرگان دچار خسران شد؛اما حرکت در مسیر ارزش‌های انقلاب همچنان ادامه دارد و بحمداله جوانان امروز در گام دوم انقلاب اسلامی این شجره طیبه را پاسداری می کنند .
حادثه هفتم تیر نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است که بیانگر مظلومیت ملت ایران و سند قربانی بودن در برابر ترور و خشونت است که باید برای همیشه در تاریخ زنده و جاوید بماند و یاد آن روز پرتوهای انقلاب اسلامی را فروزنده تر گرداند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم بهشتی و شهدای فاجعه هفتم تیر و با تبریک هفته قوه قضاییه به مسئولان و کارکنان زحمتکش این دستگاه، تداوم توفیق در مسیر تحقق عدالت اجتماعی را که همانا مهمترین شعار انقلاب و دغدغه مقام معظم رهبری می باشد، از درگاه باری تعالی خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار