لزوم استفاده از نیمه ظرفیت مکان های عمومی؛

جولان کرونا در آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریزاعلام کرد مکان‌های عمومی استان باید از ۵۰ درصد ظرفیت خود استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۳۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جولان کرونا در آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، عباسعلی درستی افزود: با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا در استان در روز‌های گذشته و آغاز فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی و بازگشایی بسیاری از اماکن بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، مردم باید برای کنترل بیماری هنگام مراجعه به جا‌های مختلف بهداشت فردی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: استفاده از لوازم حفاظت فردی به ویژه ماسک برای همه افرادی که از خانه خارج می‌شوند و یا به فروشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، سینما‌ها و یا هر جای دیگری مراجعه می‌کنند، ضروری است.

درستی، بر ضرورت رعایت فاصله اجتماعی از سوی مردم و صاحبان اماکن و اصناف تاکید کرد و گفت: داشتن فاصله بیش از یک متر در فعالیت‌های روزمره و و در مکان‌های عمومی برای کنترل کووید ۱۹ لازم است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز اضافه کرد: تنها با رعایت سه اصل رعایت بهداشت فردی، استفاده از لوازم حفاظت فردی و رعایت فاصله اجتماعی می‌توان بیماری را کنترل و مدیریت کرد.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌های مرکز بهداشت استان با همکاری اکیپ‌های اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف و دادگستری، خاطرنشان کرد: هر جا بر خلاف دستورالعملهای بهداشتی رفتار شود، همکاران ما اقدام به تعطیلی آن مجموعه خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار