بدری:

خانه‌های کوچک به مجردها فروخته نمی‌شود

تهران (پانا) - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ساخت واحدهای مسکونی ۲۵ تا ۴۰ متری می تواند در بهبود وضعیت بازار مسکن اثرگذار باشد، البته برخی کارشناسان اعلام می کنند که اجرای آن تبعاتی را برای جامعه از جمله تجردگرایی به همراه دارد که باید در نظر گرفته شود.

کد مطلب: ۱۰۹۳۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
خانه‌های کوچک به مجردها فروخته نمی‌شود

صدیف بدری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به برنامه ریزی شهرداری تهران برای تولید مسکن 25 تا 40 متری، گفت: اخیرا شهرداری تهران تفاهم نامه ای را با وزارت کشور منعقد کرده که بر اساس آن در پایتخت مساکن کوچک تولید خواهد شد.

عرضه مساکن کوچک عرضه و تقاضا در بازار مسکن را به تعادل می‌رساند

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی با توجه به بازار مسکن و مشکل کمبود عرضه در این حوزه، تولید مسکن از هر طریقی مثبت است، زیرا این مسئله، عرضه و تقاضا در بازار مسکن را به تعادل می رساند و در نهایت موجب کاهش قیمت مسکن می شود.

وی گفت: تولید مسکن 25 تا 40 متری می تواند در بهبود وضعیت بازار مسکن اثرگذار باشد، البته برخی کارشناسان اعلام می کنند که اجرای آن تبعاتی را برای جامعه از جمله تجردگرایی به همراه دارد، اما خوشبختانه تمام این موارددر طرح مذکور دیده شده است.

بدری گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است که مساکن کوچک به زوج های جوان داده شود، همچنین این مساکن به افراد مجرد عرضه نخواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: بسیاری از جوانان برای آغاز زندگی مشترک و ازدواج به دلیل پایین بودن قدرت مالی به مساکن کوچک نیازمند هستند و پس از گذشت چندین سال از زندگی متراژ مسکن خود را افزایش می دهند، بنابر این این مساکن می تواند نقطه آغازین برای زندگی افراد باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار