امام جمعه بوشهر:

پیشگیری از وقوع جرم دستور کار مسوولان قضایی باشد

بوشهر(پانا)_ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت پیشگیری از وقوع جرم ، سرعت بخشی در رسیدگی کارشناسانه قضایی پرونده‌ها و خاتمه آن، تدوین نقشه آمایش ملی مبارزه با جرم، ترسیم نقشه راه پیشگیری و قضاوت عادلانه باید در دستور کار جدی قوه قضائیه باشد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیشگیری از وقوع جرم دستور کار مسوولان قضایی باشد

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: تحولات و اقدام‌های اخیر قوه قضائیه به ویژه در حوزه مبارزه با فساد درون قوه و برون از آن بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

وی یادآورشد: قوه قضائیه در اسلام کانون اصلی حق مداری، عدالت خواهی و خط مقدم مبارزه با فسادهای گوناگون و تباهی و پناه و ملجأ عدالت بنیان مردم مظلوم است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: تداوم روند جهادی مبارزه با فساد به ویژه فسادهای سازمان یافته و ایجاد سامانه گسترده الکترونیکی قوه قضائیه باید از اولویت‌ این قوه باشد.

وی گفت: آمریکا و اتحادیه اروپا مانند همیشه ماهیت استعماری، جهان خواری، بی منطقی و جنایتکاری خود را بی پرده به همگان نشان دانند و در معرض دیدگان جهانیان به نمایش در آوردند.

صفایی بوشهری ادامه داد: تمامی جنایت‌های داخلی و نژاد پرستانه آنان و ظلم ستم اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی آن جرثومه‌های فساد بین المللی و بی آبروهای پلید خوی در جغرافیای جهان محکوم است.

وی گفت: مصوبه و اقدام اخیر آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای پیرامون دسترسی بازرسان به تاسیسات اتمی در ایران غیرمنطقی، غیر اصولی و تحمیلی از ناحیه سران ضد انسانی جهان غرب است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: باتوجه به وضعیت قرمز استان در بیماری ویروس کرونا و شیوع آن، تاسیس آزمایشگاه‌های تشخیصی در چهار شهرستان های بوشهر، دشتستان، گناوه و کنگان ضروری است.

وی ادامه داد: همچنین باید در تمامی مراکز تجمع مردمی، اداری و صنعتی بویژه مراکز پر جمعیت نظارت و مدیریت بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

امام جمعه بوشهر گفت: همچنین به همه هم‌استانی‌ها توصیه می‌شود از ماسک استفاده و بهداشت فردی را مراعات کنند.

صفایی بوشهری افزود: مدت‌هاست شاهد گرانی‌های کاذب و افسار گسیخته در فضای ملی و استانی هستیم که در این رابطه از مسئولان انتظار است از گران فروشی پیشگیری و با عاملان آن برخورد قاطع کنند.

وی در ارتباط با مشکل کم‌آبی در استان بوشهر نیز گفت: از مسئولان آب و فاضلاب استان تقاضا می‌شود در این باره تلاشی جهادی و فوری کنند تا در این شرایط سخت و گرمای تابستان مشکل آب شرب مردم برطرف شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار