معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

ابلاغ دستورالعمل سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،‌ عترت و نماز دانش‌ آموزان کشور در بخش پژوهشی

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی، از ابلاغ دستورالعمل شرکت دانش آموزان در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،‌ عترت و نماز دانش‌ آموزان کشور در بخش پژوهشی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ دستورالعمل سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،‌ عترت و نماز دانش‌ آموزان کشور در بخش پژوهشی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی؛ علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی و مشهد مقدس افتخار میزبانی بخش پژوهشی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان منتخب سراسر کشور را در تابستان سال جاری (که بصورت مجازی و غیر حضوری برگزار خواهد شد) خواهد داشت، عنوان کرد: مرحله کشوری در قالب دو بخش مقدماتی و نهایی برگزار خواهد شد. بدین صورت که آثار رسیده به دبیرخانه مسابقات توسط داوران مورد بررسی قرار خواهد گرفت و افرادی که حد نصاب نمره لازم را کسب نمایند در بخش نهایی و از طریق ارتباط زنده تصویری به رقابت با سایر متسابقین خواهند پرداخت.

مالک اشرفی با تاکید بر لزوم رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا در فرآیند دریافت و ارسال آثار اظهار داشت: قرعه های مربوط به مسابقات دانش آموزان در نیمه تیر ماه سال جاری، توسط اداره کل قرآن، عترت و نماز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به رعایت آیین نامه و مفاد داوری اعلام شده توسط اداره کل قرآن، عترت و نماز بر اساس رهنمود مسابقات غیر حضوری و ندای رحمت عنوان کرد: بر اساس دستورالعمل اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت متبوع از هر استان، امکان بارگذاری تعداد 15 دانش آموز پسر و 15 اثر از دانش آموزان دختر در رشته های تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز میسر می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه اسامی منتخبین راه یافته به مرحله نهایی (ارتباط تصویری زنده) مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در روز 10 مرداد ماه به ادارات تابعه ارسال خواهد شد اظهار داشت: بر اساس نتایج بخش نهایی این دوره از مسابقات همچون سنوات گذشته، به حائزین رتبه های برتر هدایا و لوح تقدیر همچون سنوات گذشته تقدیم خواهد شد.

مالک اشرفی از برگزاری اختتامیه این دوره از مسابقات و اعلام اسامی برگزیدگان در تاریخ 18 مرداد ماه و بصورت مجازی (ارتباط تصویری زنده) خبر داد و افزود: اطلاع رسانی اخبار، رویدادها و فعالیت های این مسابقات از طریق سامانه ایران پرورشی و همچنین کانال رسمی مسابقات در بستر پیام رسان های داخلی به آدرس mosabeghatqen1399@ انجام خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه شرکت دانش آموزان حائز رتبه اول کشوری سال تحصیلی گذشته، فقط به شرط تغییر دوره تحصیلی (از پایه نهم به دهم) و یا با تغییر رشته مسابقاتی، امکان پذیر خواهد بود اظهار داشت: مهلت بارگذاری آثار در سامانه ایران پرورشی به آدرس iranparvareshi.ir 20 لغایت 30 تیرماه 1399 می باشد و این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار