نیروی انسانی آموزش‌وپرورش میاندرود تا پایان تیر ساماندهی می‌شوند

ساری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش میاندرود با اشاره به پیگیری پروژه مهر سال تحصیلی 99-1400 در این شهرستان، اعلام کرد که ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش میاندرود تا پایان تیرماه به اتمام می‌رسد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی آموزش‌وپرورش میاندرود تا پایان تیر ساماندهی می‌شوند

حسین‌علی علی‌جانی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میاندرود که با حضور حجت‌الاسلام رضا محمدنسب امام جمعه و حسین منفردی فرماندار این شهرستان برگزار شد، با تأکید بر اینکه باید به دنبال آموزش‌های مهارتی انفرادی در میان دانش‌آموزان باشیم، یادآوری کرد که هنرمندان خوبی در این شهرستان وجود دارند و باید از ظرفیت آنان استفاده شود.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا و روآوری آموزش و پرورش و نیروی انسانی آن به فضای مجازی برای آموزش دانش‌آموزان، این فرصت را عاملی برشمرد که سطح سواد رسانه‌ای این نیرو را مشخص کرده است و گفت: «ما در آموزش مدیران و در مسیر توانمندسازی رسانه‌ای آنان می‌کوشیم.»

مدیر آموزش و پرورش میاندرود با یادآوری آغاز سنجش سلامت نوآموزان پیش‌دبستانی تأکید کرد که بر اساس مصوبه هیات وزیران تمامی مراکز پیش دبستانی باید برای فعالیت از آموزش و پرورش مجوز بگیرند.

علی‌جانی پروژه مهر را شامل برنامه‌ریزی برای بازگشایی مدارس و سازماندهی کامل نیروی انسانی، تدوین و طراحی برنامه سالانه و هفتگی و بهسازی و زیبا سازی مدارس برشمرد که تمام ارکان آموزش و پرورش و مدیران در حال تلاش برای تحقق آن هستند و اعلام کرد که ساماندهی نیروی انسانی تا پایان تیر انجام خواهد شد.

او خبر داد که برای اولین بار آموزش رشته تعمیرات تلفن همراه در هنرستان کاردانش شهید شریفی در سال تحصیلی پیش رو شروع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار