اختتامیه سومین پیش رویداد جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی

تهران (پانا) - سومین پیش رویداد جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی که ازهفته گذشته به صورت مجازی و با حضور ارزشمند اساتید متخصص در این رشته و شرکت فعال و مشتاقانه ی دانش آموزان علاقمند پایه نهم متوسطه و دهم رشته تجربی شروع به کار کرده بود، امروز پنجشنبه5تیرماه، پایان یافت. این وبینارها در نرم افزار adobe connect برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۰۹۳۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه سومین پیش رویداد جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی

در آخرین جلسه که همزمان با مراسم اختتامیه برگزار شد،امیرعلی حمیدیه،دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی؛علیرضا کمره ای، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛ محمد جواد محسنی، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و زهرا نیکویی، دبیرعلمی قطب کشوری سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی سخنرانی کردند.

حمیدیه در این مراسم،ضمن تشکر از وزارت آموزش و پرورش و قطب کشوری سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی در خصوص راه اندازی این وبینار از نقش اساسی دانش آموزان در ساختن آینده کشور سخن گفت.

وی افزود: ایران در زمینه دانش سلول های بنیادی در مرحله خوبی است و امیدواریم که با علاقه و پشتکار دانش آموزان و دانشجویان عزیز در این علم به پیشرفت های چشمگیری نائل شویم.

کمره ای دیگر سخنران این مراسم،با تبریک به دانش آموزانی که در خصوص سلول های بنیادی علاقه نشان دادند،یادآور شد که شرکت دانش آموزان در این همایش، باعث خود آگاهی و بالا بردن اعتماد به نفس در آنها می شود و حضور در این کارگاه ها موجب گسترش علم و همسو کردن دانش آموزان در مسیر علمی و دانش جدید و رشد تعالی آنها خواهد شد.

محمد جواد محسنی نیز ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران برگزاری این کارگاه ها و شرکت کنندگان،مراحل حضور و ارزیابی این سلسله نشست ها را تشریح کرد.

زهرا نیکویی با قدردانی از همه دوستان و تیم دانش آموزی،خلاصه ای از شیوه نامه ی مسابقات کشوری سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی ارائه کرد.

همچنین دانش آموزان علاقمند با ارائه مقالات علمی_پژوهشی، علمی_ترویجی با خلق ایده ی نو، ساخت فیلم آموزشی/بازی رایانه ای، دست سازه می توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند.

*ستایش آل یاسین، خبرنگار دانش آموز منطقه ۱٣ تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار