معزی: ایران در هر وضعیت خلیج فارس نفت مشتریانش را تامین خواهد کرد

تهران ( پانا) - معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در رشته توییتی نوشت: عملیات لوله‌گذاریِ راهبردی‌ترین طرح صادرات نفت ایران آغاز شد؛ طرحی که به جهان اطمینان می‌دهد، ایران در هر وضعیت خلیج فارس، نفت مشتریانش را تامین خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
معزی: ایران در هر وضعیت خلیج فارس نفت مشتریانش را تامین خواهد کرد

به گزارش ایرنا،‌ «علیرضا معزی» روز چهارشنبه در رشته توییتی در خصوص عملیات لوله گذاری گوره - جاسک نوشت: در این سال سخت وطن و در تاریخ پر تب و تاب نفت ایران، امروز، روز لبخند و امیدواری است؛ روزی سترگ برای امنیت ملی ایران.

وی یادآور شد: امروز به دستور روحانی، عملیات لوله‌گذاریِ راهبردی‌ترین طرح صادرات نفت ایران آغاز شد؛ طرحی که به جهان اطمینان می‌دهد، ایران در هر وضعیت خلیج فارس، نفت مشتریانش را تامین خواهد کرد.

در رشته توییت معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری آمده است: در پنجشنبه‌ای دیگر از پنجشنبه‌های افتتاح، احداث خط انتقال هزار کیلومتری نفت از گوره در بوشهر به بندر جاسک هرمزگان، در سوی شرقیِ تنگه هرمز آغاز شد. رویدادی تاریخی که سبب می‌شود نفت ما تنها از یک سوی تنگه، به مشتریان تحویل داده نشود و جاسک پایانه‌ی جدید صادرات نفت ایران باشد.

وی تاکید کرد: در این ابرپروژه‌ی ملی، ۹۵ درصد خدمات، تجهیزات و کالاها، ایرانی است و همه‌ی پیمانکاران و مشاوران این طرح راهبردی نیز ایرانی هستند. با تمرکز زدایی از پایانه‌های صادراتی کشور، توسعه‌ سواحل مکران شتاب بیشتری خواهد گرفت.

معزی نوشت: انشاالله در اسفند۹۹، ایران ما ظرفیت آن را خواهد داشت که از جاسک، روزانه یک میلیون بشکه نفت صادر کند. جهان به خوبی می فهمد و می‌داند که امروز چه رخ داد، امید که انصاف و وطن‌خواهی مخالفان دولت نیز اجازه دهد تا شهروندان ایرانی نیز از این رویداد ملی به خوبی آگاه شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار