تحویل گندمهای عاری از آفات نباتی، آلودگی و ناخالصی، به دولت مشمول جایزه پاکی خواهد بود

زنجان (پانا) - خرید گندم داخلی در سال جاری صرفا توسط مراکز خرید تحت نظر دولت دارای مجوز رسمی و معتبر از غله صورت خواهد گرفت و فعالیت سایر افراد و اماکن فاقد مجوز ممنوع بوده و با متخلفین مطابق قانون برخورد خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تحویل گندمهای عاری از آفات نباتی، آلودگی و ناخالصی، به دولت مشمول جایزه پاکی خواهد بود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ضمن بیان این مطلب افزود: کشاورزانی که نسبت به تحویل گندم تولیدی خود به مراکز خرید تحت نظر دولت اقدام کرده اند در تامین و تحویل نهادهای تولیدی، کود، سم، بذر و ... در اولویت خواهند بود، کشاورزان عزیز قبل از فروش گندم تولیدی خود به مراکز خرید از مجاز بودن مرکز و داشتن مجوز از اداره کل غله اطمینان حاصل و سپس نسبت به واگذاری گندم خود اقدام کنند.

عبداله جعفری گفت: خروج هر حجم گندم در سال جاری از استان علاوه بر بارنامه و اسناد لازم مطابق مقررات، نیازمند ارائه مجوز خروج رسمی اداره کل غله استان است و محموله های فاقد مجوز، توقیف و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.

او بیان کرد: مراکز تولید گندم بذری و بوجاری صرفا با مجوز سازمان جهاد کشاورزی امکان فعالیت خواهند داشت و مراکز بوجاری مجاز، صرفاً در قبال حق العمل می توانند نسبت بوجاری اقدام و هرگونه خرید و فروش و دپوی گندم در این مراکز مجاز نبوده و با متخلفین مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

وی عنوان کرد: گندمهای عاری از آفات نباتی و آلودگی و ناخالصی (کاه ، خاک و سنگ و ... ) مشمول جایزه پاکی خواهد بود و با عنایت به تغییر چشمه الک به 1.7 در 20 میلی متر، مبارزه مناسب با آفات و مدیریت مناسب برداشت و استفاده از کمباینهای مناسب در افزایش منافع کشاورزان تاثیر گذار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار