استاندار زنجان:

بزرگترین زنجیره تولید گوشت قرمز در زنجان در حال ساخت است

زنجان (پانا) - استاندار زنجان می گوید ظرفیت‌های کشاورزی استان زنجان بالاست و امیدواریم تا پایان تابستان واحد ۶۰هزار راسی پرورش دام سبک به بهره برداری برسد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین زنجیره تولید گوشت قرمز در زنجان در حال ساخت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به مسائل حوزه کشاورزی و دامی اختصاص داشت به وضعیت تولید و کشتار مرغ در استان اشاره کرد و از مرغداران خواست مرغ گرم را بر اساس نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه کنند.
مقام عالی استان تاکید کرد: با توجه به وضعیتی که بخاطر شیوع کرونا در استان حاکم است انتظار داریم همه تولید کنندگان در عرضه کالا انصاف و قانون را رعایت کنند.
استاندار زنجان در ادامه و پس از بازدید از چند واحد که در زمینه کشتارگاهی و کشت و صنعت فعالند به ایجاد واحد پرورش دام سبک ۶۰ هزار راسی در زنجان اشاره کرد و افزود: در دیدار با رییس سازمان جهاد کشاورزی این موضوع مطرح شد که خاوازی، ضمن تمجید از این طرح با اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای آن موافقت کرد.
به گفته حقیقی تلاش می شود فاز نخست این طرح حداکثر تا سه ماه آینده به بهره برداری برسد که بخش عمده ای از نیاز کشور به گوشت قرمز را برطرف خواهد کرد.
استاندار زنجان به سفر مدیران عامل بانک‌های کشور به زنجان اشاره کرد و افزود: کشاورزی استان برای توسعه ظرفیت بالایی دارد و می‌توان طرح‌های این بخش را برای دریافت تسهیلات معرفی کرد.
بدلیل اهمیت رسیدگی به مشکلات بخش کشاورزی قرار شد جلسه آینده کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز به تولیدات گلخانه ای اختصاص یابد.
استاندار زنجان همچنین خواسته ای از مردم داشت.
حقیقی از مردم استان خواست با توجه به افزایش دما در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار