مدیر دانش آموزی کردستان به پانا خبر داد:

اولین نشست کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر 99 آموزش و پرورش کردستان برگزار شد

سنندج(پانا) - در اجرای برنامه های پروژه مهر 99، اولین نشست هماهنگی و برنامه ریزی کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی در آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر 99 آموزش و پرورش کردستان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، در این نشست، علیرضا منتشلو، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان به معرفی کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی و بیان شرح وظایف اعضا پرداخت.

وی گزارشی از فعالیت های کارگروه استان ارائه کرد و گفت: اقدامات کارگروه توجیه و تبلیغ پروژه مهر استان از اردیبهشت ماه 99 آغاز و اطلاع رسانی لازم در خصوص زمان ثبت نام دانش آموزان در دوره های مختلف، برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان، دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیر آموزگاران، ستاد نظارت بر ثبت نام، شیوه نامه تغییر دوره معلمان، پروژه مهر، ثبت نام مدارس نمونه دولتی و ستاد نظارت انجام شده است.

مسئول کارگروه توجیه ، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر استان افزود: در راستای اطلاع رسانی زمان ثبت نام دانش آموزان و برنامه سنجش، چندین مصاحبه رادیویی و تلویزیونی با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان انجام و در پورتال استان نیز بخشی با عنوان پروژه مهر به منظور اطلاع رسانی آخرین اقدامات تعبیه و روزانه تغذیه می شود.

منتشلو با اشاره به شیوع ویروس کرونا و وجود شرایط حساس در جامعه از تشکیل کارگروه سلامت و امور بهداشتی به عنوان یک کارگروه جدید در پروژه مهر 99 خبر داد و گفت: این کارگروه به منظور تامین سلامت دانش آموزان، فرهنگیان و کارکنان تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی در ادامه شرح وظایف کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر در سطح استان ، شهرستانها و مناطق و مدارس را تشریح کرد و با بیان اینکه ابلاغ اعضای کارگروه صادر و بر اساس وظایف محوله اقدامات در سطوح مختلف با جدیت پیگیری می شود، از تهیه و تدوین چک لیست ارزیابی اقدامات و فعالیت ها در دو بخش شهرستان و مدارس خبر داد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ثبت نام دانش آموزان و دغدغه اولیای گرامی و تاکید مدیر کل آموزش و پرورش استان بر اجرای دقیق برنامه های پروژه مهر و ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مراجعین و والدین به خصوص در زمان ثبت نام، یکی از فعالیت های مهم کارگروه را بررسی وضعیت ثبت نام و اطلاع رسانی در این خصوص دانست و گفت: به صورت مستمر این موضوع در سطح استان رصد و اطلاعیه های لازم صادر و منتشر خواهد شد .

هم چنین در ادامه این نشست اعضای کارگروه توجیه و تبلیغ پروژه مهر پیرامون شرح وظایف ، برنامه های کارگروه و نحوه پیگیری اقدامات و هم چنین چک لیست ارزیابی اقدامات و بازدید از شهرستانها و مناطق بحث و تبادل نظر کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار