روند سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش اردبیل تسهیل می‌شود

اردبیل(پانا)- مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل گفت روند سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش استان اردبیل تسهیل می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۲۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
روند سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش اردبیل تسهیل می‌شود

به گزارش اداره کل ورزش و جوانان اردیبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل در جلسه با مدیر عامل پل معلق مشگین شهر گفت: یکی از اولویت‌های اساسی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل جدب سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه ورزش است و روند سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه ورزش تسهیل می‌شود.

او سرمایه گذاران را حامی ورزش عنوان کرد و افزود: با ورود بخش خصوصی به تیم داری و باشگاه داری می‌توان ورزش را در رشته‌های مختلف رونق داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از حمایت مجموعه پل معلق مشگین شهر از تیم‌های ورزشی تشکر کرد و افزود: مجموعه پل معلق مشگین شهر با توجه به ظرفیت و امکاناتی که دارد می‌تواند نقش اساسی در رشد و توسعه ورزش مشگین داشته باشد.

انوشیروانی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل آماده در اختیار دادن چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده مشگین شهر براساس قوانین است تا از ظرفیت‌ها و امکانات مجموعه پل مشگین برای توسعه و رونق ورزش استفاده شود.

او افزود: مجموعه پل معلق مشگین شهر می‌تواند تیم داری و باشگاه داری را شروع کند و در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان حمایت‌های همه جانبه‌ای انجام می‌دهد.

مدیر عامل پل معلق مشگین شهر نیز در این دیدار گفت: مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر با تمام امکانات خود از جمله هتل و فضای مجموعه و مراکز تفریحی خود برای توسعه ورزش شهرستان مشگین شهر آمادگی کامل دارد و با حمایت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش شهرستان به برنامه‌های توسعه ورزش در منطقه را عملیاتی می‌کند.

جواد قربانی با اشاره به وجود چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده در مشگین شهر گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان مشگین شهر اگر این چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده را در اختیار مجموعه پل مشگین شهر قرار دهد آمادگی کامل را داریم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت مجموعه پل و امکانات موجود ورزشی از تیم‌های ورزشی مشگین شهر حمایت و ورزش منطقه را رونق دهیم.

او گفت: مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش وجوانان شهرستان مشگین شهر می‌تواند با در اختیار گرفتن چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده مسابقات ورزشی را با حضور تیم‌های مختلف از استان‌های کشور برگزار کند.

مدیر عامل پل معلق مشگین شهر از آمادگی مجموعه پل مشگین شهر برای راه اندازی جاده تندرستی در مجموعه پل مشگین با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و افزود: این مجموعه حمایت‌های مختلفی از تیم‌های ورزشی مشگین شهر داشته است.

قربانی بر آمادگی مجموعه پل معلق مشگین شهر بر تیم داری و باشگاه داری با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان اردبیل تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار