فرمانده مرزبانی ناجا

تعامل مرزنشینان و مرزبانان امنیت پایدار را در مرزها ایجاده کرده است

تهران (پانا) - فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه پاسداری و حراست از مرزها افتخار مرزبانان است، گفت تعامل نهادهای دولتی و همکاری مطلوب مرزنشینان با مرزبانان موجب ایجاد امنیت پایدار در مرزهای استان اردبیل شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تعامل مرزنشینان و مرزبانان امنیت پایدار را در مرزها ایجاده کرده است

به گزارش سایت پلیس، سردار احمد علی گودرزی در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعامل نهادهای دولتی و همکاری مطلوب مرزنشینان با مرزبانان موجب ایجاد امنیت پایدار در مرزهای استان شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به ۷۵۹ کیلومتر مرز مشترک جمهوری اسلامی ایران با جمهوری آذربایجان افزود: با توجه به پروتکل‌های مرزی بین دو کشور و روابط حسنه کشور ایران و آذربایجان، امنیت مطلوبی در مرزها برقرار است و این امر حاصل تعامل و ارتباط مرزبانان دو کشور است.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در راستای کنترل و پایش مرزها اقدامات قابل قبولی صورت گرفته و مرزبانی نیز با تمامی امکانات و تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی و به روز در پاسداری و حراست از سرحدات کشور، شبانه روزی انجام وظیفه می‌کند.

وی انسداد نوار مرز را از اولویت‌های مرزبانی ناجا دانست و افزود: مرزبانان در شرایط سخت آب و هوایی در مرزها با عشق و علاقه و با روحیه جهادی خدمت می‌کنند و مسئولیت حراست و برقراری امنیت مرزها را به عهده دارند که این افتخار بزرگی برای مرزبانان نیروی انتظامی است.

سردار گودرزی به نقش مرزبانان در مقابله با قاچاق در مرزها اشاره کرد و افزود: در راستای تحقق شعار سال، (جهش تولید) مرزبانان نیروی انتظامی با هرگونه قاچاق در مرزهای خشکی و دریایی مبارزه می‌کنند و درصدد هستیم که تجهیزات یگان‌های مرزی و دریایی را نیز تقویت کنیم.

گفتنی است، فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه بازدید یگان‌های مرزی استان اردبیل از یادمان شهدای مرزی در نوار مرزی نمین رونمایی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار