در گفت و گو با پانا انجام شد:

تشریح ویژه برنامه های ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در خراسان رضوی

مشهد(پانا)- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه برنامه های ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تشریح ویژه برنامه های ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در خراسان رضوی

حجت الاسلام سید محمد سلطانی در گفت و گو با پانا گفت: با عنایت به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در شهرمقدس مشهد و وضعیت قرمز، لذا مراسم بزرگداشت شهدای والامقام هفتم‌تیر در روز شنبه 7 تیر با قرائت‌ قرآن، مداحی و سخنرانی حضرت آیت ا... علم‌الهدی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مشهدمقدس و بدون حضور مردمی در رواق امام رواق خمینی‌«ره» حرم مطهر‌رضوی از‌ساعت18 الی20 ازطریق استودیویی رضوی(سایت TV.razavi.ir) و پخش همزمان از بلندگوهای حرم مطهر و صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار خواهد شد، همچنین پس از نمازمغرب و عشاء نیز برنامه پرسمان ویژه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور ایشان ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: ویژه برنامه "ترور نافرجام" در روز جمعه ششم تیرماه سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری‌مدظله‌العالی در ساعت 19 بدون تجمع زائرین، به‌صورت استودیویی از سایت TV.razavi.ir و پخش از بلندگوهای حرم مطهر رضوی برگزار و حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رجایی‌خراسانی سخنرانی خواهند کرد.
وی با بیان اینکه در شهرستانهایی که ستاد ملی مبارزه با کرونا سفید اعلام نموده و نماز جمعه برگزار می‌ شود،افزود: مراسم ویژه در روزهای جمعه و شنبه 6 و 7 تیر با رعایت‌کلیه مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.
سلطانی گفت: با هماهنگی آستان قدس رضوی و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، مراسم مذهبی دعای کمیل و دعای ندبه مورخه 5 و 6 تیرماه در حرم مطهر رضوی و مساجد سطح استان با رعایت‌پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی ‌مقابله با کرونا-یادبود شهدای ترور کشور خاصه شهیدان سپهبد صیادشیرازی و شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار و سخنرانان مراسم نسبت به روشنگری آحاد جامعه از جنایات ‌آمریکا و منافقین و تحلیل بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی‌مدظله‌العالی افاضه خواهند کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: در شهرستانهای مشهد، نیشابور و تربت‌جام برنامه دیدار مسئولین با خانواده های شهدای هفتم تیر با حضور مسئولین شهرستان برنامه‌ریزی و انجام می شود، همچنین برگزاری نمایشگاه شهدای ترور توسط حوزه بسیج شهدای شهرداری مشهد با همکاری بنیاد هابیلیان در عرصه میدان شهدای مشهد از جنایات آمریکا و منافقین (با حضور راوی در محل نمایشگاه) از 6 الی 12 تیر صبح و عصر دایر می‌باشد.
سلطانی گفت: مستند "پیش‌بینی" توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در رابطه با پیش‌بینی‌های حضرت امام خمینی«ره» و مقام معظم رهبری‌مدظله‌العالی در رابطه با افول آمریکا تهیه و در مرحله پایانی تدوین است که در این هفته از صدا وسیمای استان پخش خواهد شد. همچنین مستند "زمانی برای تولد-زمانی برای مرگ" هم که قبلاً تهیه شده، بازپخش می شود. اداره کل آموزش و پرورش استان نیز نسبت به برگزاری مسابقه پیرامون این ایام و ارسال ویدیو کلیپ در کانال‌های فضای مجازی ویژه جامعه دانش‌آموزی استان شامل: ایران پرورشی- قرآن، عترت و نماز- و تلوزیونی اینترنتی اقدام می کند.
وی اظهار کرد: مرکز آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نسبت به اجرای سرود در میادین شهید صیاد شیرازی و شهید سلیمانی(شهدای ترور) در این هفته پس از نماز مغرب و عشاء اجرای برنامه خواهند داشت.
وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در فضای مجازی، توسط معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری مشهد و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود، همچنین پنج طرح پوستر به همین مناسبت تهیه، و در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی آماده توزیع می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار