در گفت و گو با پانا

فرهاد نجفی: فیلم سینمایی «بعد از تو» تابستان اکران می‌شود

تهران (پانا) - کارگردان فیلم سینمایی «بعد از تو» از اکران این فیلم در تابستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
فرهاد نجفی: فیلم سینمایی «بعد از تو» تابستان اکران می‌شود

فرهاد نجفی درباره اکران فیلم سینمایی «بعد از تو» تصریح کرد: «فیلم سینمایی «بعد از تو» آماده اکران است و برنامه داریم برای تابستان آن را اکران کنیم البته نحوه اکران این فیلم مشخص نیست فعلا پروانه نمایش آن را گرفته‌ایم و تا چند روز آینده تصمیم خواهیم گرفت که اکران سینمایی داشته باشیم یا مجازی.»
کارگردان سریال «آسپرین» خاطر نشان کرد: «مینا وحید، تیرداد کیایی، مهدی حسینی، نیلوفر پارسا، بابک قادری، دریا مرادی دشت، رضا بادامچی و کودک خردسال نادیا نجفی در این سریال حضور دارند.»
وی همچنین درباره اکران فیلم «بعد از تو» به صورت آنلاین گفت: «فکر می‌کنم تمام کارگردانان با اکران فیلمشان به صورت آنلاین مشکل داشته باشند اما اگر قرار باشد بین بد و بدتر انتخاب کنم ترجیح می‌دهم همان بد را انتخاب کنم. زمانی که مردم به تماشای فیلم در سینما اطمینان خاطر ندارند و نصف صندلی‌ها قرار است که خالی بماند بهتر است همان اکران آنلاین را انتخاب کنم. سینما مانند رستوران نیست که برویم غذا را داغ کنیم و از سالم بودن آن مطمئن باشیم پس رعایت نکات ایمنی و بهداشتی شرط عقل است.»
نجفی ادامه داد: «مشخص نیست که تا چه زمانی با ویروس کرونا قرار است دست و پنجه نرم کنیم ممکن است هفته بعدی واکسن آن ساخته شود و حتی امکان دارد 6 ماه دیگر بگویند موج دوم آن در راه است برای همین همه می‌ترسند اما در مواقع بحران باید مدیریت بحران کرد.»
وی در ادامه با اشاره به موضوع فیلم سینمایی «بعد از تو» عنوان کرد: «این فیلم یک درام اجتماعی و عاشقانه است که به روابط امروزی می‌پردازد. همه آدم‌ها به‌نوعی درگیری عاطفی دارند، یا در گذشته این اتفاق افتاده یا درگیر آن هستند یا می‌خواهند در آینده درگیر این روابط شوند. بنابراین موضوع کاملاً امروزی است و ما از بعد روانشناسانه نیز به این موضوع پرداخته‌ایم.»
نجفی خاطر نشان کرد: «از سوی دیگر تلاش کردیم فیلم «بعد از تو» جنبه آگاهی‌بخش داشته باشد. نوع روابط عاطفی افراد امروز نسبت به 10 سال پیش کاملاً فرق کرده است و در چند سال گذشته به‌ندرت شاهد یک درام عاشقانه در سینما بوده‌ایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار