معاون هماهنگی و نظارت اجتماعی معاون اول رئیس جمهور:

باور و اعتقاد دولت تدبیر و امید واگذاری امور به مردم است

اسلامشهر (پانا) - همایش نخبگان فرهنگی، ورزشی و هنری اسلامشهر با حضورمعاون هماهنگی و نظارت اجتماعی و همکاری های منطقه ای معاون اول رئیس جمهور و فرماندار اسلامشهر در سالن همایش های فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
باور و اعتقاد دولت تدبیر و امید واگذاری امور به مردم است

در این برنامه مهدی علیخانی معاون هماهنگی و نظارت اجتماعی و همکاری های منطقه ای معاون اول رئیس جمهور در سخنانی با اشاره به بیانات رئیس جمهور در نشست ویدئو کنفرانس با استانداران و هیئت دولت اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در انجام وظایف خود کوتاهی نکرده و در هفت سال با وجود تحریم های ظالمانه و شرایط فعلی که درگیر کرونا ویروس هستیم، در زمینه توجه به زیر ساخت های اقتصادی، اشتغال، فرهنگی و ...خوش درخشیده است.

او در ادامه افزود: شهرستان های غرب استان تهران در مقایسه با دیگر شهرستان ها به جهت رشد سریع جمعیت از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند و معاون اول رئیس جمهور به وزرا در زمینه حل مشکلات این مناطق دستور العمل ویژه صادر کرده و باید در نظر داشت مشکلاتی که در طول زمان بوجود آمده به سرعت قابل حل نیست.

او تصریح کرد: باور و اعتقاد دولت تدبیر و امید واگذاری امور به مردم است و دولت از تشکیل سمن ها و نهادهای غیر دولتی استقبال خواهد کرد و به عنوان مثال شرکت های دانش بنیان در سال های اول دولت یکصد مورد بود و اکنون به 5000شرکت تبدیل شدند .

علیخانی خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی که در گیر شیوع کرونا ویروس هستیم، دولت در حد بضاعت خود با اعطای یارانه و تسهیلات به کمک مردم شتافت و در بخش هنرمندان قسمت های فرهنگی ،هنری و صنایع دستی هم سه ماه حق بیمه این افراد را پرداخت کرد .

در این همایش مشاور معاون اول رئیس جمهور در امور جوانان، معاون صنایع دستی سازمان گردشگری و میراث فرهنگی و مدیر کل مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز حضور داشتند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار