سفر یکروزه مدیر کل ثبت احوال و هیات همراه به شهرستان ابهر

زنجان (پانا) - به گزارش روابط عمومی ثبت احوال استان زنجان : مدیر کل به همراه کارشناس مسئول حراست و کارشناس گزینش با نوروزی فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو نموده و سپس با حضور در اداره با همکاران دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
سفر یکروزه مدیر کل ثبت احوال  و هیات همراه به شهرستان ابهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان، مدیر کل ثبت احوال دردیدار با فرماندار گفت : ساختمان اداری شهرستان که بیش از 28سال قدمت دارد نیاز به بازسازی ،تجهیز ونگهداری داردکه باطرح موضوع در کمیته شهرستان این مشکل مرتفع گردد.

سید علی شفیعی همچنین به وضعیت کارت هوشمند ملی در شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود : از کل جمعیت افرادبالای 15سال تنها80 درصدنسبت به اخذ کارت اقدام نموده اندکه این تعداد از میانگین استانی که 85 درصد می باشد کمتر است که ضرورت دارد با طرح موضوع در شورای اداری شهرستان و شورای ثبت احوال نسبت به جمعیت افراد باقیمانده اقدام گرددتا مردم در انجام امورات اداری با مشکل مواجه نشوند.

ایشان به جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال استان که به ریاست استاندار برگزار شد اشاره کرد و افزود : در این جلسه استاندار بر جمعیت افراد واجد شرایط باقیمانده که تاکنون اقدام ننموده اند تاکید کرد که با برنامه ریزی و پیگیری مدیران و در سطح شهرستان ها با مساعدت فرمانداران و بخشداران این موضوع مرتفع گردد .

درپایان نوروزی فرماندار شهرستان ابهرضمن خیر مقدم و قدردانی از حضور مدیر کل و هیات همراه قول مساعدت و همکاری نموده و افزود از هر تلاشی برای این موضوع فرو گذاری نخواهیم کرد. وی درپایان از زحمات مجموعه ثبت احوال قدر دانی کرد.

سپس مدیر کل و هیات همراه با حضور در اداره ثبت احوال شهرستان با تک تک همکاران دیدار واز نحوه عملکرد کارکنان بازدید نمودند .

ایشان ضمن قدردانی از کارکنان بر رعایت تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی و بر انجام کار درست و انجام درست کار و خدمات صادقانه با نیت صادقانه که البته ثمرات بسیارخوبی هم بر زندگی ما خواهد گذاشت تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار