برادر قهرمان آسیا:

انتقال محسن قاسمی به بخش

وزارت ورزش یک ریال کمک نکرد

تهران (پانا) - به گفته برادر محسن قاسمی وزارت ورزش برای درمان ملی‌پوش و قهرمان این کشور حتی یک ریال کمک نکرده است.

کد مطلب: ۱۰۹۲۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
انتقال محسن قاسمی به بخش

به گزارش ایسنا، مرتضی قاسمی با بیان اینکه محسن همچنان در بیمارستان خصوصی لاله تهران بستری است و وضعیت خوبی ندارد، اضافه کرد: ساعت ۱۹ روز گذشته از ICU به بخش منتقل شد.

وی ادامه داد: شرایط محسن تغییری نکرده و پزشکان گفته‌اند اگر تا یک هفته آینده این روند ادامه داشته باشد او را به خانه ببرید، چون ماندن در بیمارستان با این شرایط فایده‌ای ندارد.

قاسمی با بیان اینکه هوشیاری برادرم الان بین ۶ و ۷ است، اضافه کرد: چشمهایش باز است و نگاه می‌کند اما عکس‌العمل خاصی نشان نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه حتی از انگلیس برای محسن دارو آورده‌ایم، تصریح کرد: این داروها هم تاکنون تاثیری نداشته اما دکترها می‌گویند اثرگذاری داروها دو سه ماه زمان می‌برد.

قاسمی در خصوص هزینه‌های درمان برادرش گفت: سری جدید که در بیمارستان لاله بستری شده هنوز حساب نکرده‌ایم اما در مجموع خیلی هزینه شده و این در حالی است که وزارت ورزش برای قهرمان کشور حتی یک ریال کمک نکرده است.

برادر محسن قاسمی گفت: بارها از وزارت ورزش درخواست کمک کرده‌ایم اما انگار نه انگار! فدراسیون کشتی هم که خودش مشکلات مالی زیادی دارد و با توجه به شرایط انتظار کمک مالی از فدراسیون نداریم و در بحث معنوی خیلی به ما کمک کردند.

محسن قاسمی که سابقه قهرمانی آسیا در وزن ۷۵ کیلوگرم و قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی به همراه تیم ملی را در کارنامه دارد، ۱۰ بهمن برای ترک اعتیاد به کمپی در بروجرد می‌رود اما چند روز بعد در آنجا مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و به کما می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار