تلاش ترامپ برای جلوگیری از انتشار کتاب برادرزاده‌اش

تهران (پانا) - خانواده ترامپ به شدت به تکاپو افتاده‌اند تا از انتشار کتاب برادرزاده‌اش جلوگیری کنند؛ کتابی که رازهای زیادی درباره این فرد که برای جهان تهدیدی جدی به شمار می‌رود، برملا می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تلاش ترامپ برای جلوگیری از انتشار کتاب برادرزاده‌اش

به گزارش جماران، خانواده «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا تلاش می‌کند که از انتشار کتاب «ماری ترامپ» برادرزاده وی تحت عنوان: «زیاد و ناکافی: چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را ایجاد کرد» جلوگیری کند. روزنامه نیویورک تایمز نوشت که کتاب جزئیاتی درباره ترامپ و خانواده‌اش دارد. پیش از این ترامپ اعلام کرد که ماری برادرزاده‌اش حق ندارد که درباره وی کتاب بنویسد زیرا وی توافقنامه‌ای درباره عدم فاش‌کردن اسرار و اطلاعات امضا کرده است. «رابرت اس. ترامپ» برادر کوچک رئیس‌جمهوری آمریکا نیز در شکایتنامه خود مدعی شده است که مری ترامپ توافقنامه عدم افشای اطلاعات محرمانه را در کتابش نقض کرده است. این توافقنامه چندین سال پیش و در جریان تقسیم ارث خانوادگی امضا شده بود.

کتاب مری ترامپ «زیاد و ناکافی: چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را ایجاد کرد» نام دارد و قرار است 28 جولای منتشر شود. به نوشته دیلی بیست، یکی از افشاگری‌های جنجالی دختر فِرِد - برادر متوفی دونالد ترامپ- نقش وی در تهیه گزارش افشاگرانه از فریبکاری‌های مالیاتی ترامپ و برملاساختن دریافت بیش از ۴۰۰ میلیون دلار (به ارزش روز) از شرکت ساختمان‌سازی پدرش است. برادرزاده ترامپ در این کتاب فاش می‌سازد که اظهارنامه مالیاتی پدرش و دیگر اسناد محرمانه خانوادگی را در اختیار نیویورک‌تایمز قرار داده بود.

«سیمون اند شوستر» ناشر این کتاب اعلام کرد که این کتاب «تاریخ تاریک این خانواده» را افشا می‌کند و نشان می‌دهد که «عموی وی چگونه به مردی تبدیل شد که اینک بهداشت جهانی، امنیت اقتصادی و بافت اجتماعی را تهدید می‌کند». از سوی دیگر، وکیل مدافع ماری ترامپ گفت که رئیسجمهوری و خانواده‌اش تلاش می‌کنند که از کتاب مری که حاوی مسائل بسیار مهمی برای مردم است جلوگیری کنند، زیرا آن‌ها نمی‌خواهند که مردم از این واقعیت باخبر شوند.

این وکیل مدافع افزود که دادگاه‌ها هرگز با این گونه نقض وقیحانه برای تغییر در قانون اساسی آمریکا تسامح نمی کنند. مری ترامپ به خوانندگان وعده داد که «چهره دونالد ترامپ و خانواده‌ای که وی را به وجود آورده است» را در کتابی فاش کند که تاریخ تاریک خانواده را روشن می‌کند تا توضیح دهد چگونه عمویش تبدیل به فردی شد که اکنون سیستم بهداشت جهانی، امنیت اقتصادی و نظام اجتماعی را تهدید می‌کند.

کتاب مری ترامپ در حالی منتشر خواهد شد که «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا به تازگی کتابی افشاگر درباره رئیس‌جمهوری این کشور منتشر کرده است. کتاب جدید جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ با عنوان «اتاق اتفاق» به دلیل انتشار در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ این کشور و افشاگری‌ها درباره رئیس‌جمهوری آمریکا بسیار خبرساز شده است. وی در بخش نخست این کتاب، ترامپ را فردی سست عنصر و تحت تأثیر افراد دیگر در اوایل ورود به کاخ سفید توصیف می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار