در گفت‌وگو با پانا

ناصر ابراهیمی: «کفاشیان» و »تاج» برای فوتبال ایران جز ضرر چیزی نداشتند؛ فوتبال ایران نابود شده است

به آینده تیم ملی با اسکووچیچ خوش‌بین نیستم

تهران (پانا) - سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران مخالف بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال است و تأکید می‌کند در دوره ریاست کفاشیان و مهدی تاج بر فدراسیون، فوتبال ایران پیشرفتی نکرده است.

کد مطلب: ۱۰۹۲۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ناصر ابراهیمی: «کفاشیان» و »تاج» برای فوتبال ایران جز ضرر چیزی نداشتند؛ فوتبال ایران نابود شده است

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با پانا در واکنش به بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال در پست نایب رئیسی و احتمال سرپرستی او بر این فدراسیون گفت: « با بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال اصلاً موافق نیستم. کفاشیان هشت سال رئیس فدراسیون بود و هیچ کاری برای فوتبال ایران نکرد. معاونش آقای تاج هم همین‌طور بود، هیچ‌کدام کاری برای فوتبال ایران انجام ندادند.»

وی ادامه داد: « علی کفاشیان و مهدی تاج فرصت زیادی داشتند؛ پول و همه چیز هم داشتند ولی نتوانستند کاری برای فوتبال ایران انجام دهند. افتخارشان این است که به جام جهانی رفتیم، ولی واقعیت این است که در سطح آسیا هیچ کاری نتوانستند انجام دهند. تیم ملی 43 سال قهرمان آسیا نشده و در دوره مدیریت این آقایان هم قهرمان نشد، علاوه بر این ما در بخش پایه هم موفقیتی نداشتیم و پشتوانه سازی خوبی برای فردای فوتبال ایران انجام نشده است. »

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران افزود: « این‌ها در دوره مدیریتشان هیچ نتیجه‌ای نگرفتند و جز ضرر چیزی نداشتند. علی کفاشیان کارنامه درخشانی نداشته است. تا توانسته از بیت‌المال به کی‌روش پول داده به ‌خاطر اینکه تیم ملی را به جام ‌جهانی برده است. رفتن به جام جهانی هنر نیست، طی این سال‌ها 5 تیم از آسیا به جام جهانی می‌رود اول نشد، دوم. سوم نشد، پنجم می‌شود اگر اول هم رفتیم باز افتخاری نیست. مهم این است که فوتبالمان نابود شده است. »

ابراهیمی در ادامه درباره شروع به کار دراگان اسکووچیچ در تیم ملی فوتبال ایران برای دیدارهای باقی مانده در انتخابی جام جهانی 2022 قطر گفت: « من واقعاً تعجب می‌کنم وقتی در ایران مربی‌هایی مثل امیر قلعه‌نویی و علی دایی را داریم چرا سراغ اسکووچیچ رفته‌ایم؟ اسکووچیچ اصلاً کارنامه موفقی نداشته که سرمربی تیم ملی شده است. به کارنامه او نگاه کنید، حتی در بابل با تیم خونه به خونه هم موفق نبود و یا در فولاد هم نتوانست نتیجه بگیرد، آدم وقتی می‌بیند یک نفر بدون کارنامه موفق سرمربی تیم ملی می‌شود تعجب می‌کند که پشت این انتخاب چه جریان قوی وجود دارد. »

وی ادامه داد: « دلال‌ها که بعضاً اسم خودشان را مدیر برنامه گذاشته‌اند فوتبال ایران را به این روز انداخته‌اند که ما شاهد انتخاب‌های عجیب چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی هستیم، خارجی‌هایی به ایران می‌آیند که به هیچ عنوان کیفیت ندارند و از ایرانی‌ها خیلی ضعیف‌تر هستند اما با رابطه‌هایی که دلال‌ها دارند این افراد قرارداد می‌بندند و البته از قبل این قرارداد درصد خوبی هم به دلال می‌رسد. »

دستیار علی پروین در تیم ملی و پرسپولیس در پایان در واکنش به نتیجه‌گیری تیم ملی با اسکووچیچ و صعود تیم به دور نهایی انتخابی جام جهانی گفت: « به امید خدا بتواند نتیجه بگیرد و تیم را به دور بعد برساند اما من به آینده تیم ملی با حضور اسکووچیچ خوش بین نیستم. با کارنامه‌ای که ما از اسکووچیچ دیده‌ایم بعید است بتواند از نظر فنی کاری برای تیم ملی انجام دهد و موفقیتی داشته باشد. اسکووچیچ برای فوتبال ایران نمی‌تواند کاری کند مگر اینکه با همت و غیرت خود بچه‌ها به دور بعد صعود کنیم ولی اگر قرار به تاکتیک‌پذیری باشد بعید است اسکووچیچ بتواند این کار را انجام دهد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار