برگزاری کارگروه پروژه مهر منطقه14با حضور مدیرکل

تهران (پانا) - عبدالرضا فولادوند، مدیر کل شهر تهران در نشست پروژه مهر منطقه14 از این منطقه به دلیل عملکرد موفقی که در ساماندهی نیروی انسانی داشته است، تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگروه پروژه مهر منطقه14با حضور مدیرکل

عبدالرضا فولادوند با بیان خداقوت به همکاران فرهنگی گفت: مدارس تعطیل بود اما مباحث تعلیم و تربیت بهتر و با شور و شعف بیشتر دنبال شد. شاهد این مدعا خانواده های ایرانی هستند که چطور همکاران فرهنگی ما از جهاد علمی شان کوتاه نیامدند.

فولادوند با اشاره به عملکرد منطقه14 در سال گذشته گفت: طبق تجمیع صورتجلسه اسفندماه سال گذشته بر آمار دانش آموزی توافق داشتیم و تعداد 68196 دانش آموز برای این منطقه در نظر گرفته شده که حدود 150تا170 دانش آموز اضافه شده است. همچنین حدود 4کلاس اضافه شده و از 2113 کلاس به 2117 کلاس افزایش یافت.

فولادوند گفت: منطقه14عملکرد خوبی در حوزه ساماندهی نیروی انسانی داشته و حدود دویست نفر حکم تمام وقت زده شده و این مهم به ساماندهی نیروی انسانی کمک بزرگی کرده است. همچنین از ماده208 دانشگاه فرهنگیان سهمیه ای برای این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: باید تلاش کنیم آمار نیروهایی که در حوزه پرورشی و مشاوره و تربیت بدنی فعالیت کرده اند، تقلیل پیدا نکند. مخصوصا در این منطقه که نیرو کم ندارد. این نیروها را بیشتر به سمت مدارس مشکل دار سوق دهیم. مدارس حاشیه شهر اولویت دارند و البته مشاوره باید از نوع رفتاری باشد و نه صرفا تحصیلی. آسیب های اجتماعی کیفیت آموزشی ما را تهدید می کند و گویی بذرمان را در شوره زار می پاشیم. باید اول مقدمات را فراهم کنیم.

فولادوند گفت: مدارس روزهای دوشنبه و چهارشنبه باز است و با همه توان سعی بر آماده کردن مدارس برای بازگشایی زودهنگام هستیم.

در ادامه نشست فولادوند، مدیرکل شهر تهران راجع به کتب درسی، سامانه سناد و ثبت نام به موقع دانش آموزان و نحوه انتصاب مدیران لایق در مدارس و موضوع حدی هدایت تحصیلی و سنجش بدو ورود نکاتی را یادآوری کرد.

در ادامه نشست رنجبر، سرپرست آموزش و پرورش منطقه 14 گفت: موضوع پروژه مهر در قالب جلسات مختلف انجام شد. سعی کردیم نسبت به سال گذشته نواقص را برطرف کنیم و خداراشکر در حوزه ساماندهی نیروی انسانی موفق بوده ایم. همچنین در جهت توسعه رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای اقدامات مهمی انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه منطقه14فضایی برای توسعه فضای آموزشی ندارد سعی کردیم به مدارس غیردولتی توسعه دهیم.

وی افزود: ما باید15مرداد کارمان تمام شده باشد تا اگر اول شهریور مدارس بازگشایی شد آمادگی داشته باشیم و با همه تلاش به این سمت می رویم. در شرایط فعلی موانع فناوری و نرم افزارها باید برطرف شود تا بتوانیم سریعتر حرکت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار