توسعه شمالی خط 7 متروی تهران

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به لزوم توسعه شمالی خط ۷ متروی تهران گفت با ارسال ابلاغیه ساخت ادامه ایستگاه میدان کتاب به سمت دانشگاه علوم تحقیقات به پیمانکار، توسعه شمالی این خط در دستور کار قرار گرفت. با توسعه شمالی خط 7 متروی تهران در نهایت چرخش قطارها در جنوب خط از ورزشگاه تختی و در شمال خط از جنت آباد شمالی انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۲۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
توسعه شمالی خط 7 متروی تهران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام مدیرعامل این شرکت با اشاره به لزوم توسعه شمالی خط ۷ متروی تهران گفت: به دلیل اینکه منطقه ۵ از مناطق تقریباً بدون مترو در پایتخت است، لزوم توسعه مترو در این منطقه ضروری است.

او تاکید کرد: خوشبختانه شهرداری منطقه5 نیز برای توسعه مترو در منطقه همکاری‌های خوبی با شرکت مترو دارد.

امام با اشاره به تفاهم نامه سال ۹۳ دانشگاه آزاد و شهرداری تهران برای توسعه خط ۷ از میدان کتاب به دانشگاه علوم تحقیقات اظهار کرد: متاسفانه چند سال این تفاهم نامه بلاتکلیف ماند اما در سال گذشته ابلاغیه ساخت ادامه ایستگاه میدان کتاب به سمت دانشگاه علوم تحقیقات به پیمانکار ارسال شد.

او افزود: در این صورت مکان یابی پارکینگ شمالی خط ۷ تغییر کرده و با تامین منابع مالی در قطعه زمینی به مساحت 4 هکتار در جنت آباد شمالی که توسط شهرداری منطقه ۵ تامین شده پارکینگ خط 7 ساخته می شود .

مدیر عامل شرکت متروی تهران در پایان عنوان کرد: با توسعه شمالی خط 7 متروی تهران در نهایت چرخش قطارها در جنوب خط از ورزشگاه تختی و در شمال خط از جنت آباد شمالی انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار