محمودزاده: مدیرعامل سابق استقلال برای اینکه فرافکنی کند اتهام می‌زند

تهران (پانا) - مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران به اتهام امیرحسین فتحی علیه سازمان لیگ واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
محمودزاده: مدیرعامل سابق استقلال برای اینکه فرافکنی کند اتهام می‌زند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریبرز محمودزاده در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: امیر حسین فتحی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال روز گذشته مدعی شد « قرارداد برخی از اعضای باشگاه استقلال از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران لو رفته است. ایشان همچنین ادعا می کنند زمانی که دیگر مدیرعامل نبودند و عضو هیات مدیره بوده متوجه این مساله شده است. » سوال مهم اینجاست که جناب فتحی مدیرعامل سابق باشگاه چرا در همان زمان که مسئولیت در باشگاه استقلال داشتند این مساله را بیان نکردند و اکنون بعد از گذشت چندین ماه یکباره یادشان آمد که انگشت اتهام را به سوی سازمان لیگ نشانه بروند؟!که این خودش جای سوال است.

وی ادامه داد: از سویی دیگر در سازمان لیگ فوتبال ایران قرارداد همه باشگاه ها، بازیکنان، مربیان موجود است و در این سال ها هیچ فردی مدعی نشده که قراردادها از سوی سازمان لیگ فوتبال لو رفته است ولی ظاهرا مدیرعامل سابق باشگاه استقلال برای اینکه فرافکنی کند خیلی راحت و بدون ارایه هیچ گونه سندی به سازمان لیگ اتهام می زند.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: این اظهارات غیرمسئولانه قابلیت پیگیرد قضایی دارد و سازمان لیگ فوتبال ایران این حق را برای خود قائل است که در محاکم قضایی از خود دفاع کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار