رادیو تهران همراه با آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران

تهران (پانا) - آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، با توجه به برگزار نشدن نماز جمعه این هفته، خطبه ها را از رادیو تهران برنامه«در ساحت حضور» به سمع مخاطبان می رساند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
رادیو تهران همراه با آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران

ستاد نماز جمعه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که به دلیل تعهد به رعایت ضوابط ابلاغی مربوط به سلامت شهروندان، نماز جمعه ششم تیر برگزار نخواهد شد. شبکه رادیویی تهران با توجه به برگزار نشدن مراسم نماز جمعه تهران، در گفتگوی زنده با آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خلاصه ای از خطبه هایی که قرار بود در نماز جمعه این هفته مطرح شود از منبر مجازی رادیو تهران تقدیم مخاطبان می کند.

احمد برمر تهیه کننده برنامه در ساحت حضور ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه در ساحت حضور به گفتگو با ائمه جماعت و شخصیت های مهم کشوری اختصاص یافته است تا در همان ساعت برگزاری مراسم نماز جمعه و پخش برنامه 11:45 تا 14:30 ، همچنان پرچم نماز جمعه و فرهنگ نماز جمعه برافراشته بماند.

به گفته این تهیه کننده؛ به همین منظور هر هفته در برنامه در ساحت حضور ارتباط با ائمه محترم کشور، ائمه موقت شهر تهران و ائمه جمعه شهرستان های استان تهران برقرار می شود. ائمه جمعه به پرسش ما پاسخ می دهند که اگر بنا بود امروز برای اقامه نماز جمعه می رفتید چه مطلبی را در خطبه ها ایراد می کردید؟ بحث احکام روز نیز به همت حجت الاسلام و المسلمین سیدغدیر هاشمی بیان خواهد شد.

وی افزود: همچنین ارتباط زنده با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه شهر آبادان که از چهره های سختکوش در جبهه سلامت در مقابله با کرونا در شهرشان بوده اند، خواهیم داشت.

دستیار تهیه رضا قربانی، مجتبی حیدری گوینده، صدابردار سعید خلیل نژاد دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

مخاطبان در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما خواهند بود.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار